فروشنده تشویقی میله ای مخصوص سگ

شرکت بازرگانی دارا پت فروشنده تشویقی میله ای مخصوص سگ و عرضه کننده تشویقی میله ای سگ خوب به صورت عمده و با قیمت مناسب می باشد. همانگونه که می دانید خرید کلی تشویقی سگ به صورت مستقیم از تولید کنده و نماینده آن مزیت هایی برای خریدار دارد که از آن جمله می توان به خرید کالای باکیفیت و با نرخ پایین اشاره کرد.

فروشنده تشویقی میله ای مخصوص سگ

راهنمای انتخاب تشویقی میله ای سگ

راهنمای انتخاب تشویقی میله ای سگ

راهنمای انتخاب تشویقی میله ای مخصوص سگ موضوعی است که در این باره در این قسمت از مقاله سخن خواهیم گفت. اگر می خواهید یک خوراک تشویقی مناسب آن هم از نوع میله ای برای سگ خود انتخاب کنید بهتر است که بدانید این تشویقی انواع مختلفی دارد و می توانید بر اساس سلیقه غذایی سگ یک و یا چند تای آن ها را انتخاب کنید.

برخی از تشویقی های میله ای شامل تشویقی میله ای با طعم موز، تشویقی میله ای بلوبری، تشویقی میله ای توت فرنگی و تشویقی میله ای ژلاتینی سگ می باشند که بر اساس ذائقه سگ می توان این خوراک های لذیذ را برای آن ها تهیه کرد.

در هنگام خرید یک تشویقی بهتر است به مواردی همچون شرکت تولید کننده، تاریخ انقضاء، تاریخ تولید، مقدار مصرف غذا، نوع مواد اولیه، بسته بندی تشویقی و قیمت فروش خوراک توجه ویژه داشته باشید.

بهتر است تشویقی را از فروشنده های معتبر که نماینده سازنده محصول هستند خریداری کنید تا هم از اصالت تشویقی سگ مطمئن باشید و هم این که کالایی که خریداری می کنید با قیمت مناسبی باشد.

مواد مغذی موجود در تشویقی میله ای سگ

مواد مغذی موجود در تشویقی میله ای سگ

مواد مغذی موجود در تشویقی میله ای سگ بسیار مهم هستند و باید مطابق با استاندارد ها تهیه شده باشند. سگ ها به مواد پروتئینی، چربی، کربوهیدرات و فیبر در رژیم غذایی خود نیازمندند.

پروتئین های گوشتی مانند ماهی، میگو، گوشت مرغ، گوشت گوسفند، گوشت گاو، گوشت بوقلمون، گوشت اردک و پروتئین های گیاهی مانند حبوباتی چون عدس، نخود، لوبیا و سویا را می توان به عنوان پروتئین های سازنده خوراک تشویقی سگ در نظر گرفت. همچنین تخم مرغ که یک ماده پروتئینی با ارزش به شمار می رود.

سبزی و میوه هایی مانند هویج، موز، سیب، اسفناج، بلوبری، توت فرنگی و گلابی جزء مواد غذایی با فیبر بالا به شمار می آیند که در آماده سازی غذای تشویقی ویژه سگ از اهمیت زیادی برخوردار می باشند.

چربی های حیوانی و گیاهی نظیر روغن ماهی و روغن آفتابگردان می توانند از اجزاء اصلی یک خوراک تشویقی سگ به حساب آیند. از سویی مواد نشاسته ای و قندی نظیر نشاسته، آرد گندم، آرد برنج و سیب زمینی می توانند بخش کربوهیدرات یک تشویقی خوشمزه میله ای برای سگ را تشکیل دهند.

زمان استفاده تشویقی میله ای مخصوص سگ

زمان استفاده تشویقی میله ای مخصوص سگ

زمان استفاده تشویقی میله ای مخصوص سگ بسیار حائز اهمیت است و نباید در هر زمانی و بدون برنامه ریزی اقدام به این کار کرد. بهتر است این نکته را به یاد داشته باشید که غذایی که به سگ می دهید یک خوراک اصلی نیست و فقط یک غذای تشویقی است و همانطور که می دانید این غذا برای ایجاد حس نشاط و انگیزه به سگ باید داده شود.

بنابراین هرگز نباید در دادن تشویقی به سگ زیاده روی کرد و باید همیشه حد اعتدال را رعایت کنید. زیرا اگر سگ بفهمد که این غذای لذیذ برای او همیشه مهیا است برای انجام چیزی که به او سپرده شده است تنبلی می کند و تلاشی در این زمینه انجام نمی دهد.

زمان دادن تشویقی به سگ می تواند یک یا دو بار در روز باشد و یا هر زمانی که می خواهید سگ را آموزش دهید و یا او را شاد کنید و یا به او آرامش ببخشید.

مثلاً وقتی نیاز است سگ را برای رفتن به دستشویی در جای معین آموزش دهید بعد از این که به حرف شما گوش کرد و در مکان تعیین شده کار خود را انجام داد می توانید یک تشویقی میله ای را به حیوان باهوش خود بدهید تا همیشه به یاد بیاورد که برای چه کاری تشویق شده است.

همچنین در خصوص حمام کردن و آوردن وسیله ای از جایی برای شما به همین صورت می باشد، یعنی بعد از انجام دادن حرکت به او تشویقی مورد علاقه اش را می دهید.

البته اگر سگ افسرده باشد می توان با دادن یک تشویقی میله ای خوشمزه حیوان را شاد و سرحال کرد. با دادن این تشویقی به او یادآوری می کنیم که او را دوست داریم و از او راضی هستیم. بنابراین دادن تشویقی سبب خوشحال کردن سگ می شود و او با انرژی بیشتری به فعالیت های روزانه اش ادامه می دهد.

قیمت تشویقی میله ای مخصوص سگ

قیمت تشویقی میله ای مخصوص سگ

قیمت تشویقی میله ای سگ به عوامل متعددی وابسته می باشد که برخی از این عوامل شامل نوع تشویقی، وزن تشویقی، حجم سفارش، نوع بسته بندی تشویقی، کیفیت مواد اولیه و کیفیت ساخت، برند سازنده و نرخ تورم و ارز می باشند.

اگر می خواهید تشویقی درجه یک سگ را با نرخی مناسب خریداری کنید بهتر است که این محصول را از فروشگاه هایی تهیه کنید که با تولید کننده ارتباط مستقیم دارند. شرکت بازرگانی دارا پت بدون واسطه با تولید کننده خوراک تشویقی سگ مرتبط بوده و محصولات خود را به صورت انبوه و با قیمتی استثنایی به فروش می رساند.

برای این که از قیمت روز محصولات این بازرگانی آگاهی یابید که شامل غذای حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه می باشند می توانید از طریق راه های ارتباطی این سایت با ما در تماس باشید.

کارشناس های حرفه ای این مرکز آمادگی دارند تا شما را در این حوزه راهنمایی کنند و به تمامی سوال های شما در خصوص قیمت محصول، چگونگی ارسال کالا ها، اصالت فیزیکی محصول، تضمین خرید و دیگر خدماتی که در این بازرگانی صورت می پذیرد پاسخ دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما