فروشنده بهترین خوراک سگ جیبی

سگ های جیبی به سگ های کوچک جثه ای گفته می شود که ظاهر بسیار جذابی دارند و از این رو در بین اکثر مردم کشور ما به شدت محبوب هستند، از این رو توجه به خوراک مناسب آن ها نیز خیلی مهم است، مراکز پخش کننده و فروشنده بهترین خوراک سگ جیبی این محصول را در حجم خیلی زیادی از تولید کننده های آن خریداری می کنند و سپس به صورت بسته بندی های آماده به مصرف کننده ها ارائه می دهند.

فروشنده بهترین خوراک سگ جیبی

ویژگی های ممتاز خوراک سگ جیبی

ویژگی های ممتاز خوراک سگ جیبی اگر شما هم یکی از صاحبان سگ های کوچک و عروسکی یا اصطلاحا جیبی هستید، لازم است بدانید که این سگ ها معده حساسی دارند و باید به ترکیب صحیح غذا های مورد استفاده برای آن ها دقت کنید، از این رو در ادامه این مطلب در مورد ویژگی های خوراک این حیوانات صحبت خواهد شد.

  • خوراک مناسب این سگ های دوست داشتنی باید به اندازه کافی کالری یا انرژی در داخل خود داشته باشد و برای اینکه جلوی چاق شدن آن ها گرفته شود، باید در طول زمان این میزان را به مرور کاهش داد.
  • پروتئین یکی از مواد ضروری برای این حیوانات است و آن را می توان از طریق گوشت قرمز تامین کرد.
  • اسید های چرب ضروری بدن سگ های جیبی را هم می توانید با استفاده از انواع روغن های حیوانی و گیاهی تامین نمایید، البته نباید مقدار آن ها زیاد باشد.
  • یادتان باشد که برای سلامتی بیشتر این حیوانات باید کربوهیدرات و فیبر فراوانی به آن ها برسد و برای این منظور می توان از انواع سبزیجات مانند سیب زمینی و خیار استفاده نمود.
  • در نهایت باید حواستان به انواع ویتامین ها و مواد معدنی هم باشد و برای این منظور می توانید از مغز های مختلفی مانند فندق یا گردو استفاده کنید، البته توصیه می شود آن ها را به صورت چرخ شده در غذای این سگ ها اضافه کنید تا راحت تر بتوانند از آن ها استفاده کنند.

مقدار مصرف روزانه خوراک سگ ژرمن جیبی

مقدار مصرف روزانه خوراک سگ ژرمن جیبی سگ های بزرگ و کوچک به مقدار مختلفی غذا در طول روز نیاز دارند چون میزان فعالیت آن ها متفاوت است، از این رو میزان مناسب و صحیح خوراک سگ ژرمن جیبی در طی روز به صورت زیر است:

  • این سگ ها روزانه به پنج وعده غذا نیاز دارند، که بهتر است یکی از این وعده ها شیر باشد و در سایر وعده های غذای این حیوانات هم می توانید انواع و اقسام سبزیجات و میوه های خرد شده یا پخته شده را قرار دهید تا ویتامین های لازم بدن آن ها تامین شود.
  • به علاوه از افزودن گوشت قرمز، چربی ها و مغز ها به خوراک این حیوانات کوچک غافل نشوید، چون املاح معدنی، انرژی، پروتئین و کالری مورد نیاز بدن آن ها برای جست و خیز کردن را فراهم می نمایند.
  • شما می توانید از محصولاتی مانند نان و ماکارانی که از آرد گندم تولید می شوند هم در غذای این حیوانات استفاده نمایید، تا شکم آن ها سریع تر سیر شود.

خرید کلی خوراک سگ جیبی

خرید کلی خوراک سگ جیبی مراکز اصلی خرید خوراک سگ جیبی، انواع و اقسام این محصولات را از تولید کننده های مختلفی خریداری می نمایند و آن ها را در واحدها و شعب خود در سطح کشور توزیع کرده و به دست همه مصرف کننده ها می رسانند، لازم به ذکر است که این مراکز برای سهولت و سرعت بخشیدن به امر خرید و فروش خوراک سگ در همه جای کشور و خدمت رسانی به تمام هم میهنان ما، از راه های مختلفی استفاده می کنند که شامل به کار گیری درگاه های آنلاین خرید و فروش می باشد.

با توجه به رونق استفاده از این محصولات در ایران ما نیز در این مجموعه با هدف خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شما اقدام به عرضه انواع خوراک مخصوص سگ در این سایت کرده ایم و بدین ترتیب شما می توانید با به کار گیری این درگاه محصول مورد نظر را از راه دور سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما