فروشنده اصلی غذای خشک گربه کیلویی

فروشنده اصلی غذای خشک گربه کیلویی که با کارخانه غذای گربه بدون واسطه در ارتباط است، محصولات خود را در حجم زیاد و با نرخی ارزان در اختیار خریداران این کالا قرار می دهد. اگر شما هدف خرید غذای خشک برای گربه ها آن هم در مقدار زیاد را دارید باید با بهترین نوع خوراک خشک برای این حیوان آشنا شوید. در ادامه این مقاله برای توضیح های جامع تر در این خصوص با ما همراه شوید.

فروشنده اصلی غذای خشک گربه کیلویی

آشنایی با بهترین غذای خشک گربه

آشنایی با بهترین غذای خشک گربه

آشنایی با بهترین غذای خشک گربه برای خریداران این کالا از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین ما قصد داریم برای روشن شدن این مطلب، این بخش از نوشته را به این موضوع اختصاص دهیم.

همانگونه که خود شما نیز آگاه هستید گربه ها به طور کلی نیازمند دو گروه از غذا ها هستند که از لحاظ میزان رطوبت موجود در آن ها به غذا های خشک و غذا های تر دسته بندی می گردند.

غذا های خشک که موضوع این بخش است باید دارای ویژگی هایی باشد تا به عنوان یک غذای خوب گربه مشتری های بیشتری را جذب نماید. برخی از ویژگی های غذای گربه خشک مرغوب باید به شرح زیر باشند:

تازگی مواد غذایی: باید از مواد سالم و تازه در ساخت خوراک خشک گربه استفاده نمود و از به کار بردن مواد غذایی کهنه شامل گوشت های فاسد در خوراک اجتناب نمود.

کاربرد املاح: باید در هنگام تولید غذای خشک از ویتامین ها و املاح معدنی نظیر کلسیم، فسفر، آهن، روی، ویتامین دی، ویتامین ای و ویتامین آ استفاده کرد تا در حفظ شادابی حیوان موثر باشد.

مفید در دندان های گربه: برای دندان های گربه در هنگام جویدن سودمند باشد و محیط دهان حیوان را کاملاً پاکیزه نگه دارد.

نگهداری طولانی: یکی از مهم ترین مزایای خوراک خشک این است که درصد رطوبت آن زیر 10 درصد است و به همین علت نگهداری از این خوراک آسان است و مشتری ها تمایل بیشتری برای خرید آن دارند.

کارخانه غذای خشک گربه کیلویی

کارخانه غذای خشک گربه کیلویی

شرکت بازرگانی دارا پت با ارتباط مستقیم با کارخانه غذای خشک گربه کیلویی این محصول را به صورت انبوه و با نرخی کاملاً اقتصادی در اختیار مشتری های خویش می گذارد.

اگر شما در عرصه صادرات این کالا فعالیت دارید و یا بازار های خوراک خشک گربه را در اختیار گرفته اید، توصیه ما این است که این محصول را در حجم زیاد خریداری نمایید. علت این پافشاری ما به سبب سودآوری کلانی است که این سبک خرید برای شما به همراه می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما