عمده فروشی کنسرو غذا سگ ایرانی

عمده فروشی کنسرو غذا سگ ایرانی که به صورت مستقیم با تولید کننده کنسرو سگ در ارتباط می‌ باشد محصولات خود را با نرخ ویژه به بازرگانان بزرگ عرضه می دارد. این نمایندگی فروش کنسرو سگ انواع غذای ایرانی سگ کنسرو شده با طعم های مختلف را ارائه می کند. اگر می خواهید از مزیت های کاربرد کنسرو برای سگ ها آگاهی یابید ما را در دنباله این نوشته همراهی کنید.

عمده فروشی کنسرو غذا سگ ایرانی

فواید استفاده از کنسرو غذا سگ ایرانی

فواید استفاده از کنسرو غذا سگ ایرانی

شاید برای صاحبان سگ ها این سوال مطرح گردد که: فواید استفاده از کنسرو غذا سگ چیست؟

برای جواب این پرسش باید گفت که به کارگیری کنسرو در رژیم غذایی سگ فایده های زیادی دارد که بعضی از این فواید به شرح زیر می باشند:

مدت نگهداری طولانی: به سبب این که سگ ها موجوداتی گوشت خوار هستند و پروتئین گوشتی بخش زیادی از رژیم غذایی سگ را تشکیل می دهد باید به طور مرتب فرآورده های غذایی که حاوی گوشت باشند برای آن ها مهیا کرد. از آنجایی که انجام این کار در درازمدت خسته کننده است، تولید کنندگان کنسرو سگ به کمک صاحبان سگ ها آمده اند و غذا های گوشتی را فراهم آورده اند که برای مدت زمان زیادی قابل نگهداری کردن هستند و فاسد نمی شوند.

رطوبت فراوان غذا: اغلب کنسرو های سگ حدود 60 تا 80 درصد رطوبت دارند که این مقدار مایعات بخش زیادی از آب بدن حیوان را تامین می نماید.

کاربرد در سفر: همانگونه که گفتیم کنسرو سگ را می توان برای مدت زمان طولانی نگهداری کرد و به همین علت می توان برای سفر و خارج شهر غذای کنسروی را به همراه برد.

تولید کننده کنسرو غذا سگ ایرانی

تولید کننده کنسرو غذا سگ ایرانی

تولید کننده کنسرو غذا سگ ایرانی با کیفیت ترین محصولات غذایی را برای سگ ها زیر نظر متخصصان تغذیه حیوانات فراهم می آورد.

شرکت دارا پت به صورت مستقیم محصولات غذایی را از تولید کننده غذای کنسرو سگ دریافت و به صورت عمده و با نرخ کارخانه به دست مشتری های خویش می رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر محصول خوراک کنسرو سگ و دیگر محصولات این مجموعه با همکاران فروش ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما