عمده فروشی کنسرو سگ پته مرغ

فروش کنسرو سگ پته مرغ در مرکز پخش کنسرو سگ به صورت عمده و با نرخ ویژه ارائه می گردد. عمده فروشی کنسرو سگ عرضه کننده محصولات باکیفیت کارخانه داران می باشد. در قسمت بعدی در خصوص خرید کنسرو پته مرغ برای سگ به راهنمایی شما می پردازیم. اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات مفید بیشتری به دست آورید لطفاً با ما همراه شوید.

عمده فروشی کنسرو سگ پته مرغ

راهنمای خرید کنسرو سگ پته مرغ

راهنمای خرید کنسرو سگ پته مرغ

آیا برای خرید کنسرو سگ پته مرغ به راهنمایی نیاز دارید؟ ما در این بخش درباره چگونگی خرید این محصول با شما صحبت خواهیم کرد.

در ابتدا باید عرض کنیم که کنسرو پته مرغ سگ خوراکی است که از مرغ و سایر مواد غذایی مانند جگر، کدو، نخود سبز، هویج، سیب زمینی، برنج و استخوان تهیه می شود.

این خوراک بسیار لذیذ و مقوی برای سگ ها به شمار می آید و حاوی حدود 10 درصد پروتئین، یک درصد فیبر، سه درصد کربوهیدرات، دو درصد فیبر، حدود 70 درصد ترکیبات مایع و انواع ویتامین های بی، ای، آ، دی و کا و مواد معدنی نظیر روی و فسفر می باشد.

تازگی مواد اولیه و تازگی ساخت کنسرو و مدت زمان نگهداری آن از جمله مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه نمود.

این غذا به دلیل مرطوب بودن بسیار مورد توجه سگ واقع می شود و بخش زیادی از آب بدن حیوان را تامین می کند.

برای تهیه این محصول باید آن را از نمایندگی های فروش معتبر سفارش دهید. اگر نیاز به خرید عمده این کالا دارید بهتر است که از مرکز پخش این کالا، آن را خریداری نمایید.

مرکز پخش کنسرو سگ پته مرغ

مرکز پخش کنسرو سگ پته مرغ

مرکز پخش کنسرو سگ پته مرغ ارائه دهنده انواع برند های این محصول است که با وزن های مختلف تولید شده اند.

برای آگاه شدن از قیمت عرضه انبوه کنسرو پته مرغ سگ و دیگر محصولات و خدماتی که در بازرگانی دارا پت صورت می پذیرد به واسطه راه های ارتباطی مستقر در این سایت با ما در تماس باشید.

همکاران ما آماده پاسخگویی به همه سوال های شما درباره این محصول و دیگر محصولات این بازرگانی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما