عرضه کنندگان خوراک سگ نگهبان

عرضه کنندگان خوراک سگ نگهبان این محصول را از ترکیب مواد معدنی، پروتئین‌ها و ویتامین‌ها به صورت بسته‌بندی‌های متنوع در بازار عرضه می‌کنند. خوراک مناسب برای سگ نگهبان به سن، نژاد و همچنین فصل سال بستگی دارد. البته این گونه از سگ ها به دلیل این که بیشتر در بیرون نگهداری می شوند در هر فصلی نیاز به غذاها ی مختلف دارند. برای تهیه خوراک سگ نگهبان بهتر است ابتدا این مقاله را مطالعه نمده تا اطلاعات کاملی در این خصوص به دست آورید.

عرضه کنندگان خوراک سگ نگهبان

3 نکته در مورد خوراک خشک سگ

3 نکته در مورد خوراک خشک سگ نگهبان

 

خوراک خشک سگ امروزه توسط برند‌های مختلفی تولید و به بازار فروش عرضه می‌شود. با توجه به این موضوع لازم است در هنگام خرید خوراک سگ مواردی را مد نظر قرار دهید. 3 نکته از مهمترین نکات در خرید غذای سگ عبارت است:

  • افزایش سلامتی شادابی و طول عمر مفید سگ

سگ با توجه به نژاد، سن، شرایط جسمانی و سلامتی نیاز های تغذیه ای مختلفی دارد. علاوه بر این غذاهای که ما می خوریم برای آن ها مضر و مرگ آور است. اگر از غذای نامناسب و مخصوص استفاده نشود منجر به کاهش عمر و حتی مرگ سگ ها می شود و یا دچار حساسیت، مشکلات پوستی، بیماری های کبدی و کلیدی می شوند. استفاده از غذای خشک این مشکلات را کاهش می دهد.

  • ویتامین ها و مواد مغذی به بدن سگ

یکی دیگر از مزایای غذایی خشک سگ انرژی مورد نیاز بدن و فعالیت های روزانه را فراهم می نماید بدون این که سگ دچار چاقی یا لاغری شود. معمولا این غذاها بر اساس سن، نژاد، وزن و وضعیت عقیم شدن یا نشدن حیوان رد بندی می شود به کنترل وزن و انرژی مورد نیاز سن و نژاد سگ کمک فراوانی می کند.

  • افزایش سلامتی دهان و دندان سگ

یکی از عواملی که باید به آن توجه کنید حفظ سلامت دندان های سگ است که در غذای خشک به بافت سفت، ترد و همچنین مواد بکار رفته در این تغذیه نیز توجه زیادی گردیده است. علاوه بر این موجب کاهش جرم دندان و سلامت دهان و دندان سگ را افزایش می‌دهد.

خوراک خشک سگ یک غذای کامل بوده و می تواند تمام نیاز بدن سگ را تامین کند. همچنین مصرف این محصول برای درمان بسیاری از بیماری ها نظیر پوکی استخوان، راشیتیسم یا نرمی استخوان کمک شایانی می کند و از پوسیدگی و آسیب های مفصلی پیشگیری می کند. این غذاها از مواد غضروف ساز تهیه می شود که به رشد، ترمیم و جلوگیری از شکستگی استخوان ها کمک فراوانی می کند و بسیار مفید است.

مشخصات قابل توجه خوراک کنسروی سگ

مشخصات قابل توجه خوراک کنسروی سگ گارد اگر چه به طور کلی غذای سگ به دو دسته کلی غذای خشک و غذای کنسروی یا تر دسته بندی می شود اما به جرات می توان گفت یکی از خوش خوراک ترین این غذاها، خوراک کنسروی سگ می باشد. از مزایای خوراک کنسروی سگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • غذایی کنسروی نسبت با غذای خشک حاوی افزودنی نیست.
  • این غذا عاری از هرگونه رنگ و طعم دهنده‌های مصنوعی می باشد و با دلیل فرآیند بسته‌بندی نیازی به افزودن مواد نگهدارنده ندارن.
  • از پروتئین بیشتری و کربوهیدرات کمتری برخوردار است.
  • بسیار لذیذ و خوش خوراک می باشد.
  • همچنین برای سگ های بیمار، مسن و سگ های کا دندان ندارند بهترین گزینه می باشد.
  • غذای کنسروی حاوی مقادیر زیادی آب می باشد بنابراین آب مورد نیاز بدک سگ را تامین می کند.
  • علاوه بر کیفیت خور از قیمت مناسبی برخوردار است.

در موقع خرید خوراک کنسروی سگ به تاریخ انقضا و تولید آن توجه کنید. همچنین به محض این که درب کنسرو باز شود باید مصرف شود و بیشتر از ۲ الی ۴ ساعت در معرض هوای آزاد قرار نگیرد، می توانید باقیمانده کنسرو را در یخچال نگهداری کنید.

اطلاعاتی درباره خوراک سگ بالغ

اطلاعاتی درباره خوراک سگ بالغ نگهبان همانطور که می دانید در خرید غذای سگ نکته مهمی که باید به آن دقت شود در خصوص سن سگ می باشد. طبیعتا تفاوت های در خوراک سگ بالغ و توله سگ وجود دارد. سگ بالغ به پروتئین کمتری نسبت به سگ های دیگر نیاز دارد. همچنین سگ های بالغ به مقدار کافی رشد کرده اند و به کالری کمتری نیاز دارند.

بعضی از سگ های بالغ یا بزرگسال که فعالیت بدنی بالایی دارند یا در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند بهتر است از غذای توله سگ ها که از پروتئین، چربی و دیگر مواد معدنی زیادی برخوردار هستند، استفاده نمایند. در تغذیه غذای سگ بالغ باید توجه داشت زیرا احتمال اضافه وزن و چاقی در آن ها وجود دارد.

خوراک سگ باید حاوی پروتئین، ویتامین ها، چربی، فیبر باشد؛ البته با توجه به سن سگ و نژاد آن نیز فرق دارد. نمی توان غذای توله سگ را به سگ بالغ داد. خوراک سگ بالغ شامل غذای خشک و کنسروی و هم می توان زیر نظر دامپزشک یک غذای خونگی تهیه کرد.

مراکز خرید خوراک سگ نگهبان

مراکز خرید خوراک سگ نگهبان در مراکز خرید خوراک سگ نگهبان می تئان انئاع مختلفی از این غذاها را چه به صورت خشک و چه به صورت تر مشاهده نمود. بررسی ویژگی های انواع این غذا ها به مشتری کمک می کند تا راحت تر بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.

قیمت خوراک سگ نگهبان به عوامل مختلفی چون کیفیت خوب، برند تولیدی، نوع بسته‌بندی، خشک بودن یا کنسروی، نحوه خرید و فروش و… بستگی دارد. اما به طور کلی خوراک سگ تولیدی در ایران بسیار مناسب و با کیفیت می‌باشد. زیرا با توجه به ویژگی ها و شرایط سگ‌ها در ایران و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و از بهترین مواد اولیه در تهیه و تولید آن مقرون به صرفه و با اطمینان کامل می‌توانید این محصول را تهیه کنید.

امروزه به دلیل نگهداری از سگ های نگهبان و خانگی شرکت ها و برند‌های زیادی در ایران به تولید خوراک سگ پرداخته‌اند که از بهترین این برند‌ها می توان نوتری پت، رویال فید، مفید و… نام برد، این برند ها محصولات با کیفیت و زیر نظر دامپزشک این محصول را تهیه می کنند.

در کنار کیفیت، خوش خوراک و سالم بودن خوراک سگ ایرانی از قیمت مناسبی برخوردار است و استفاده از آن مقرون به صرفه می باشد. بنابراین برای خرید خوراک سگ نگهبان می توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید و این محصول را در کمترین زمان ممکن با کیفیت خوب و قیمت مناسب تهیه و خریداری کنید. همچنین از قیمت روز آن نیز مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما