عرضه کننده کنسرو غذای گربه 2ماهه

کنسرو غذای گربه فود پتکو به صورت پته شامل گوشت خالص گاو و بره یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت فود پتکو می باشد. تمامی برند فود پتکو شامل عصاره گوشت میباشد و در آن از هیچ گونه اسانسی استفاده نشده است . این غذا برای گربه های بالغ نژاد پرشین و اسکاتیش و سایر گربه های خانگی بد غذا توصیه میشود.

عرضه کننده کنسرو غذای گربه 2ماهه

دلایل محبوبیت کنسرو غذای گربه چیست؟

دلایل محبوبیت کنسرو غذای گربه چیست؟

گربه­ ها از دسته های گوشت خوار ها می باشند که نیازمند رژیم غذایی گوشتی هستند. رژیم غذایی طبیعی آن­ها شکار است، مانند جوندگان و پرندگان. این شکار­ها عمدتاً شامل آب، پروتئین و چربی است که محتوای کربوهیدرات (نشاسته، قند و فیبر) آن کمتر از ده درصد است. گربه­ ها برای استفاده از پروتئین و چربی جهت دریافت انرژی تکامل یافته اند به همین دلیل باید حتما در رژیم غذایی از کنسرو گربه استفاده شود.

با آنکه عرضه کنسرو گربه در شرکت فود پتکو بسیار محبوبیت دارد و استفاده از آن برای همه بسیار راحت و سریع است و ممکن است در چند مورد ضروری باشد، اما حداقل پنجاه درصد از رژیم غذایی گربه باید دارای پروتئین بالا، رطوبت بالا و رژیم کم کربوهیدرات باشد که این موارد به سادگی در کنسرو گربه و پوچ گربه قابل دست یابی است. شما با توجه به ذائقه پشمالوی خود می توانید بهترین کنسرو گربه را انتخاب نمایید.

کنسرو گربه 2ماهه در بسته بندی هایی تمیز و یکدست و در عین حال مفید و مقوی و بسیار مناسب برای یک وعده غذایی گربه دو ماهه شماست. این کنسرو با توجه به پته بودن و تهیه شده از مواد ارگانیک بسیار برای گربه ها جذاب است و تقریبا حتی بد غذا ترین گربه ها نیز آن را دوست دارند . جذابیت کنسرو گربه این شرکت به قدری است که بهترین انتخاب برای زمانی است که گربه علاقه ای به غذا نشان نمیدهد. موارد مثل ریکاوری بعد از عمل ، استرس و جابه جایی و حتی دادن دارو به گربه . علاوه بر این نیاز به پروتئین را تا دو برابر کنسرو های معمولی بر آورده میکند

طریقه مصرف کنسرو غذای گربه

طریقه مصرف کنسرو غذای گربه شیر مخصوص گربه ها، دارای پروتئین بیشتر نسبت به شیرهای گاوی می باشد. به همین دلیل برای تغذیه آن ها باید از شیر خشک مخصوص بچه گربه ها استفاده کنید. پس از سه ماهگی در کنار شیر، باید از غذاها در رژیم غذایی آن ها استفاده گردد. گربه ها ذاتا حیوانات گوشت خوار هستند.

به همین دلیل نیاز به پروتئین بالا دارند که با تغذیه خانگی و معمولی ما انسان ها بسیار متفاوت است. هم چنین به دلیل گوشت خوار بودنشان، سیستم گوارش آن ها برای هضم و جذب کربوهیدرات و سایر گروه های مواد غذایی تنظیم نشده است. در نتیجه تنها مقدار کمی از سبزیجات و کربوهیدرات را می توانند هضم کنند.

علاوه بر این آب مورد نیاز بدن گربه ها، در گذشته ها عموما از طریق شکارشان تامین می شد و آنان نیازی به خوردن آب نداشتند. به همین دلیل احساس تشنگی در گربه ها وجود ندارد. پس با خانگی شدن گربه ها ، لازم است رژیم غذایی آن ها بتواند آب مورد نیاز بدن شان را تامین کند.

هر یک از غذاهای موجود در بازار مناسب یک سری از نیازهای گربه های خانگی می باشد. و خوردن تنها یک نوع از آن نمی تواند به صورت طولانی مدت برای گربه خانگی شما کافی باشد.

بهتر است در کنار غذاهای خشک و سایر مواد مغذی که به گربه خود می دهید، پنجاه درصد از رژیم روزانه او را به خوردن مواد غذایی تر با مقدار پروتئین بالا مانند غذاهای کنسروی مخصوص گربه ها اختصاص دهید.

قیمت انواع کنسرو غذای گربه

قیمت انواع کنسرو غذای گربه فود پتکو یکی از برندهای معتبر داخلی می باشد که در زمینه تولید محصولات غذایی برای حیوانات فعالیت می کند. محصولات این برند به علت کیفیت مناسب و قیمت منطقی از پرفروش ترین محصولات مواد غذایی برای حیوانات خانگی از جمله گربه ها می باشند. برای خرید کنسرو غذای گربه کافیست که شما به وبسایت فود پتکو رفته و در آنجا با محصولات این شرکت همرا با مشخصات و قیمت غذای گربه آشنا شوید و ثبت سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما