عرضه کننده غذای مقوی گربه

غذای مقوی گربه را می توانید از عرضه کننده اصلی خوراک گربه که این محصول را به صورت انبوه به فروش می رساند با نرخی ویژه خریداری نمایید. عرضه غذای گربه در حجم زیاد سبب کاهش نرخ فروش محصول می شود که برای سفارش دهندگان و تجار بزرگ از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. ما در این مقاله به معرفی انواع غذای گربه خواهیم پرداخت. اگر به این موضوع علاقه مند می باشید لطفاً با ما در ادامه نوشته همراه شوید.

عرضه کننده غذای مقوی گربه

معرفی انواع غذای گربه

معرفی انواع غذای گربه

این بخش از مطلب را به معرفی انواع غذای گربه می پردازیم. باید بگوییم که غذای گربه ها را به طور کلی در دو دسته غذا های خشک و غذا های تر تولید می کنند. غذا های خشک دارای درصد رطوبت بسیار کمتری نسبت به غذا های تر هستند.

غذا های خشک را که ترکیبی از مواد گوشتی، سبزیجات و یا مواد لبنی است با یکدیگر به مقدار معین و بر اساس نژاد گربه، سن، انرژی مورد نیاز و وضعیت جسمانی گربه با یکدیگر مخلوط می کنند. سپس املاح و افزودنی های مورد نیاز نظیر کلسیم، آهن، ویتامین دی و فسفر را به خوراک می افزایند. در آون های ویژه می پزند و بعد از قالب زنی و شکل دهی، اقدام به خشک کردن آن ها می کنند تا بتوانند برای مدت طولانی آن ها را نگهداری نمایند.

اما خوراک های تر که ترکیبی از گوشت و سبزیجات تازه و ویتامین ها و املاح مفید است را به صورت کنسرو شده و در ظروف فلزی و یا پلاستیکی مخصوص آماده کرده و برای فروش به بازار ارسال می کنند.

خوراک های مختلف با طعم اردک، ماهی، میگو، گاو، مرغ و بوقلمون و یا ترکیب چند نوع از این مواد گوشتی تولید می شوند.

در کنار خوراک های اصلی انواع غذا های تشویقی که با هدف آموزش به گربه ها می باشد نیز مورد استفاده قرار می گیرند. البته غذا های مکمل نیز برای تامین سلامتی کامل گربه ها نیز توسط تولید کنندگان تدارک دیده شده است که در کنار وعده های اصلی می توان به گربه ها خوراند.

فروش انبوه غذای مقوی گربه

فروش انبوه غذای مقوی گربه

فروش انبوه غذای مقوی گربه در این مرکز نیز به فروش می رسد.

به منظور کسب اطلاع از قیمت غذا مقوی گربه و سایر خدماتی که در شرکت بازرگانی داراپت صورت می پذیرد، می توانید به واسطه راه های ارتباطی تعبیه شده در این سایت با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما