عرضه کننده تشویقی سگ طرح قلبی

عرضه کننده تشویقی سگ طرح قلبی این محصول را با نرخی ویژه در اختیار مشتری های خویش قرار می دهد. توزیع تشویقی سگ در نمایندگی اصلی آن در حجم زیاد انجام می شود و تجار داخلی بزرگ و صادرکنندگان می توانند از این مرکز این کالا را به صورت انبوه و با نرخی اقتصادی سغارش دهند. در بخش بعدی در خصوص قالب گیری این تشویقی های قلبی شکل صحبت خواهیم کرد. لطفاً با ما برای توضیح های جامع تر همراه شوید.

عرضه کننده تشویقی سگ طرح قلبی

روش قالب گیری تشویقی سگ طرح قلبی

روش قالب گیری تشویقی سگ طرح قلبی

روش قالب گیری تشویقی سگ طرح قلبی موضوعی است که در این قسمت از مطلب پیرامون آن سخن خواهیم گفت.

نحوه ساخت این تشویقی ها به این صورت است که ابتدا مواد اولیه غذایی که در ساخت این نوع از تشویقی لازم است آماده می گردند. در ساخت این تشویقی ها از مواد گوشتی پروتئینی مانند گوشت اردک، گوشت مرغ، گوشت گاو، گوشت گوسفند و یا ماهی و میگو در کنار سبزیجات و میوه جاتی چون هویج، کیوی و انبه استفاده می شود.

در ساخت این تشویقی ها از مواد افزودنی نظیر ویتامین ها و مواد مفید برای سلامتی دندان سگ ها نیز به کار می رود. فلوراید، ویتامین دی، ویتامین ای، کلسیم و فسفر از جمله افزودنی های مفید در سلامت دندان و استخوان ها و سیستم ایمنی سگ هستند که در کنار مواد اولیه تشویقی به کار گرفته می شوند.

بعد از فراهم کردن تمام این مواد، آن ها را با نسبت های مشخص مخلوط کرده و سپس به مرحله قالب گیری می فرستند.

در مرحله قالب گیری برای ساخت این تشویقی ها از قالب های قلبی شکل فلزی و یا سیلیکونی استفاده می کنند. ابعاد این قالب ها در سایز های مختلف می باشد که متناسب با دهان سگ ها بر اساس سن و نژاد متفاوت می باشد.

پس از قالب زدن، این تشویقی ها را در آون های مخصوص گذاشته و می پزند تا مرحله ساخت این تشویقی قلبی شکل تکمیل گردد.

توزیع انبوه تشویقی سگ طرح قلبی

توزیع انبوه تشویقی سگ طرح قلبی

توزیع انبوه تشویقی سگ طرح قلبی در این مرکز نیز انجام می گیرد.

برای آگاهی از قیمت فروش محصول و سایر خدماتی که در شرکت بازرگانی دارا پت صورت می پذیرد از طریق راه های ارتباطی که در زیر این نوشته برای شما قرار داده ایم با ما در ارتباط باشید.

همکاران ما آماده پاسخگویی به همه پرسش های شما درباره تشویقی طرح قلب سگ می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما