عرضه غذای مفید سگ به قیمت مناسب

انواع غذای مفید سگ مانند غذای مفید سگ باردار و غذای مفید سگ شیرده را می توانید به صورت مستقیم و به قیمت مناسب از این سایت خریداری نمایید. اگر می خواهید در خصوص غذا های مفید سگ بعد از زایمان اطلاعات مفیدی به دست آورید، بنابراین برای توضیح های جامع تر با ما همراه شوید.

عرضه غذای مفید سگ به قیمت مناسب

غذای مفید سگ بعد از زایمان

غذای مفید سگ بعد از زایمان

غذای مفید سگ بعد از زایمان و در دوران شیردهی موضوعی است که در اینجا می خواهیم درباره آن سخن به میان آوریم.

همانطور که خود شما می دانید تغذیه سگ ها به پارامتر های مختلفی وابسته می باشد. برخی از پارامتر هایی که رژیم خوراک این حیوان ها را تعیین می کنند شامل نوع نژاد سگ، اندازه و سایز جثه حیوان، سن سگ، وضعیت جسمانی و شرایط ویژه این حیوان هستند.

به عنوان مثال غذای سگ های باردار و شیرده باید غنی از مواد مغذی باشد که حیوان بتواند از انرژی لازم و شادابی برخوردار باشد.

از آنجایی که سگ های ماده حدود 5 تا 6 توله را به صورت همزمان به دنیا می آورند و به آن ها شیر می دهند، انرژی زیادی را از دست می دهند. برای بازیابی این انرژی هدر رفته سگ مادر، باید غذا های مقوی و سرشار از املاح معدنی را در اختیار او گذاشت.

غذا های گوشتی چون گوشت مرغ، گاو و ماهی های قزل آلا و یا آزاد و یا میگو از پروتئین خوبی برخوردار بوده و نیاز به این ماده مغذی را در بدن خیوان تامین می کنند. همچنین تخم مرغ و مقدار کمی لبنیات مفید واقع می گردد. اما در کنار این غذا های گوشتی و لبنیات، می توان انواع برنج، ذرت، نان و سبزی و میوه را به او خوراند.

دادن خوراک های متنوع و پر انرژی به سگ های شیرده، سبب افزایش اشتهای آن ها شده و می توانند با انرژی بیشتر از توله های خود مراقبت نمایند.

خرید مستقیم غذای مفید سگ

خرید مستقیم غذای مفید سگ

غذای سگ مفید برای سگ های شیرده و باردار را می توانید بدون واسطه و مستقیم از این سایت به صورت عمده و با نرخی اقتصادی سفارش دهید.

اگر در زمینه قیمت سفارش غذای مفید سگ، تضمین خرید این محصول، چگونگی ارسال آن و یا سایر خدمات این مرکز پرسشی دارید، لطفاً با کادر فنی ما از طریق راه های ارتباطی که در زیر آورده ایم تماس برقرار کنید. کارشناس های فنی ما به راهنمایی و مشاوره شما در این زمینه مبادرت می ورزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما