عرضه انواع کنسرو سگ در بسته بندی 800 گرمی

عرضه انواع کنسرو سگ 800 گرمی با طعم های متفاوت را می توانید با قیمت مناسب و به صورت انبوه از طریق مرکز اصلی فروش کنسرو سگ سفارش دهید. برای خرید بسته بندی 800 گرمی کنسرو سگ و آشنایی با این محصول این مقاله را تا انتها بخوانید.

عرضه انواع کنسرو سگ 800 گرمی

با نکاتی درباره کنسرو سگ آشنا شویم

با نکاتی درباره کنسرو سگ آشنا شویم

در این بخش از نوشته قصد داریم که با نکاتی درباره کنسرو سگ آشنا شویم. این کنسرو یک خوراک مخصوص سگ است که دارای مشخصه های زیر می باشد:

حاوی درصد رطوبت فراوان: خوراک کنسروی سگ از مقدار آب و مایعات زیادی برخوردار است و بخش زیادی از آب مورد احتیاج بدن سگ را به بدن او می رساند.

درصد بالای پروتئین و مقدار درصد کم کربوهیدرات: خوراک های کنسرو شده نسبت به غذا های خشک از میزان پروتئین های گوشتی بیشتری برخوردارند و مقدار کربوهیدرات در آن ها به نسبت خوراک های خشک سگ بسیار کمتر می باشد.

تنوع زیاد کنسرو: کنسرو های سگ برای گروه های سنی مختلف و سگ ها با شرایط جسمانی متفاوت تولید می گردند و به همین سبب تنوع بسیار زیادی دارند. از سوی دیگر مواد تشکیل دهنده کنسرو ها بسیار گوناگون می باشد و در طعم های متفاوتی این مواد غذایی برای سگ ها آماده می شوند.

تولید کنندگان کنسرو سگ با وزن 800 گرم

تولید کنندگان کنسرو سگ 800 گرم

تولید کنندگان کنسرو سگ 800 گرمی این محصول را با کیفیتی بسیار عالی و با کاربرد مواد اولیه تازه فرآوری می کنند و برای ساخت این خوراک با استفاده از نظر متخصصان تغذیه و به کارگیری استاندارد های ساخت خوراک سگ این محصول را آماده می نمایند.

برای آگاهی از قیمت کنسرو سگ با وزن 800 گرم از طریق راه های ارتباطی مستقر در این سایت با ما در تماس باشید. همکاران ما آماده هستند تا به همه سوال های شما پیرامون خوراک کنسرو سگ پاسخ داده و به راهتمایی شما مبادرت ورزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما