عرضه انواع غذای سگ 3 ماهه

عرضه انواع غذای سگ 3 ماهه با قیمت و کیفیت خوب توسط بسیاری از شرکت های فروش عمده غذای سگ امکان پذیر شده است. که شما می توانید بهترین غذا برای رشد سگ خود را از طریق این شرکت ها خریداری کنید. توزیع عمده غذای سگ سبب کاهش قیمت فروش آن نسبت به خرده فروشی ها می گردد و برای کسانی که در حوزه تجارت این محصول فعالیت می نمایند، سودآور می باشد. در ادامه توضیحات مفیدی را در خصوص غذای توله سگ های 3 ماهه به شما ارائه خواهیم داد.

عرضه انواع غذای سگ 3 ماهه

دانستنی هایی درباره غذای سگ 3 ماهه

دانستنی هایی درباره غذای سگ 3 ماهه

توله سگ ها به دلیل رشد سریع نیاز به غذای هایی دارند که پاسخگوی نیاز های تغذیه ای توله در سن رشد باشند. غذای سگ 3 ماه باید حاوی مقادیر بیشتری از پروتئین، چربی و انرژی باشد. چرا که غذای این سگ های کوچک نسبت به تغذیه سگ بالغ باید مقوی تر بوده تا رشد سریع توله سگ را به همراه داشته باشد.

تغذیه توله سگ نقش مهمی در سلامت و طول عمر این حیوان در بزرگسالی دارد. لذا در انتخاب نوع و خرید غذای آن باید به اندازه کافی دقت کرد.

به طور کلی غذای سگ های 3 ماه یا توله سگ ها باید دارای شرایط زیر باشند:

  1. از مواد اولیه با کیفیت تهیه شده باشد و حاوی مواد مغذی زیر باشد
    – اسید امینه های ضروری
    – پروبیوتیک ها
    – انواع ویتامین ها و مواد معدنی آلی
    – ترکیبات گیاهان دارویی
  2. تامین کننده انرژی توله سگ ها باشد
  3. سلامت توله سگ را حفظ و به رشد بهینه آن کمک کند
  4. سبب بهبود عملکرد دستگاه گوارش و سیستم ایمنی شده و مقاومت در برابر بیماری ها را افزایش دهد
  5. سلامت، زیبایی، شفافیت و درخشندگی پوست و مو توله سگ ها را تامی کند.

لذا با توجه به موارد گفته شده باید دقت داشته باشید که در خرید غذای خشک توله سگ، خوراکی را تهیه کنید که مخصوص سگ 3 ماهه باشد. زیرا سایر غذا ها مانند غذای سگ بالغ نیاز های تغذیه ای توله سگ ها را تامین نخواهند کرد و ممکن است در رشد مناسب توله سگ ها اختلال ایجاد کند.

برای اطمینان خاطر جهت تهیه غذای مناسب سگ 3 ماهه بهتر است غذای توله سگ خود را از توزیع کننده های غذای حیوانات خانگی تهیه کنید لذا جهت آشنایی با این توزیع کننده ها در ادامه مطلب همراه ما باشید.

توزیع عمده غذای سگ 3 ماهه

توزیع عمده غذای سگ 3 ماهه

همانطور که گفته شد توزیع عمده غذای سگ 3 ماهه توسط بسیاری از شرکت پخش غذای حیوانات در ایران صورت می گیرد. امروزه در بازار خوراک های متعدد و متنوعی از ایرانی تا خارجی وجود دارد که خرید خوراک سگ مفید را برای مشتریان دشوار کرده است.

خرید غذای خشک سگ خارجی ضمن کمیاب بودن آن ها با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه شده و این نیز سبب برخی مشکلات در خرید و فروش غذای سگ شده است.

اما خوشبختانه در ایران برند های مختلف با کیفیت های خوب در حال تولید غذای سگ ایرانی هستند که خریداران غذای حیوانات می توانند به راحتی ان ها را تهیه و استفاده نمایند.

فروش غذای سگ ایرانی نیز توسط انواع شرکت ها در بسته بندی های مختلف و همچنین به صورت غذای سگ فله  در حال توزیع است. از اینرو خریداران می توانند این خوراک ها را در به صورت عمده و جزئی تهیه نمایند.

بازرگانی داراپت مفتخر است که در راستای توزیع خوراک حیوانات خانگی و همچنین توزیع عمده غذای سگ 3 ماهه در حال فعالیت و خدمت به کلیه فعالان در این عرصه است. لذا جهت خرید خوراک این توله های سگ کوچک می توانید با مجموعه داراپت ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما