عرضه انواع غذای خشک برای توله سگ هاسکی

عرضه انواع غذا خشک توله سگ هاسکی با نازلترین قیمت و به صورت عمده در این سایت صورت می پذیرد. برای خرید غذای خشک تازه برای این حیوان می توانید به مرکز توزیع غذای خشک سگ که محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رساند سر بزنید. اگر می خواهید بدانید که غذای خشک توله سگ از چه ویژگی برخوردار است با ما در دنباله این نوشته همراه شوید.

عرضه انواع غذا خشک توله سگ هاسکی

مشخصه اصلی غذای خشک توله سگ

مشخصه اصلی غذای خشک توله سگ

مشخصه اصلی غذای خشک توله سگ این است که حاوی مواد غذایی و املاح معدنی سودمند برای سلامتی این حیوان کوچک می باشد.

موادی چون پروتئین های گوشتی مانند گوشت مرغ و یا بره، پودر ماهی، غلات، استخوان پودر شده، تخم مرغ،  عناصر کمیاب و مولتی ویتامین ها در خوراک خشک توله سگ گنجانده شده اند.

به این دلیل که این سگ های کوچک در حال رشد هستند و برای تامین نیاز های بدن خود به مواد مغذی تکمیل کننده رشد استخوان ها و مفاصل نیاز دارند همه مواد مغذی مورد نیاز در این خوراک های خشک در هنگام فرآوری به آن ها افزوده می گردد.

از ویژگی دیگر خوراک خشک توله سگ این است که برای سلامتی دهان این حیوان مفید است و به پاکیزه نگه داشتن دندان های توله از آلودگی های میکروبی موثر واقع می گردد. زمانی که توله شروع به جویدن خوراک خشک می کند باکتری های مضر دهان حیوان توسط جویدن غذا از بین می روند.

پخش عمده غذای خشک مخصوص توله سگ هاسکی

پخش عمده غذا خشک توله سگ هاسکی

پخش عمده غذا خشک توله سگ هاسکی در طعم های مختلف و با قیمت ویژه در این مرکز انجام می شود.

برای سفارش غذا مخصوص توله هاسکی و دیگر نژاد های سگ و همچنین آگاهی از قیمت محصولات می توانید از طریق راه های ارتباطی این سایت اقدام کنید و محصولات مورد نظر خود را تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما