صادرات کنسرو گربه گوشت بوقلمون

اگر در زمینه صادرات کنسرو گربه گوشت بوقلمون فعالیت می نمایید و نیاز به سفارش کنسرو گربه به صورت عمده دارید، می توانید از طریق نمایندگی اصلی آن اقدام نمایید. برای این که با ارزش غذایی کنسرو بوقلمون برای گربه بیشتر آشنا شوید ما در قسمت بعدی در این باره سخن گفته ایم. لطفاً برای توضیح های مفصل تر ما را همراهی کنید.

صادرات کنسرو گربه گوشت بوقلمون

بررسی ارزش غذایی کنسرو گربه گوشت بوقلمون

بررسی ارزش غذایی کنسرو گربه گوشت بوقلمون

ارزش غذایی کنسرو گربه گوشت بوقلمون در این بخش بررسی می گردد.

گوشت بوقلمون که در ساخت کنسرو گربه مورد استفاده قرار می گیرد از لحاظ ارزش غذایی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. می توان گفت که خوراک کنسروی که از بوقلمون تهیه می شود دارای مزایای زیر می باشد:

  1. مقدار پروتئین این غذا بسیار زیاد است و میزان پروتئین مورد نیاز بدن گربه را به خوبی تامین می نماید.
  2. از چربی اشباع کمی برخوردار است.
  3. حاوی ویتامین های مختلفی نظیر ویتامین های گروه بی مانند ویتامین بی یک، ویتامین بی سه، ویتامین بی شش، ویتامین بی 12 و ویتامین آ می باشد.
  4. سرشار از سلنیوم، آهن، روی، پتاسیم، اسید آمینه و تریپتوفان می باشد.

همه این مواد مغذی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم برای سوخت و ساز بدن گربه ها لازم هستند که می توان آن ها را در خوراک بوقلمون کنسرو شده یافت.

سفارش عمده کنسرو گربه گوشت بوقلمون

سفارش عمده کنسرو گربه گوشت بوقلمون

سفارش عمده کنسرو گربه با طعم گوشت بوقلمون را می توانید از این سایت نیز انجام دهید.

برای آگاهی از قیمت کنسرو گربه و دیگر خدماتی که در بازرگانی دارا پت صورت می پذیرد از طریق راه های ارتباطی که در زیر این پست آورده شده است با ما در تماس باشید.

کارشناس های مجرب این مجموعه آماده هستند تا به همه پرسش های شما در خصوص این محصول پاسخ دهند و به راهنمایی و مشاوره شما اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما