صادرات غذای مقوی گربه

امروزه با توجه به تولید غذای مقوی گربه با کیفیت در داخل کشور صادرات غذای گربه به سایر کشور ها افزایش یافته است. مرکز فروش غذای گربه که نمایندگی کارخانه داران و تولید ‌کنندگان داخلی را بر عهده دارد، انواع خوراک گربه با وزن های مختلف را با نرخی ویژه و در حجم انبوه به فروش می رساند. در ادامه نوشته درباره روش تولید غذای خانگی گربه با شما صحبت خواهیم نمود. لطفاً ما را همراهی کنید.

صادرات غذای مقوی گربه

روش تولید برای غذای خانگی گربه

روش تولید برای غذای خانگی گربه

ما در این قسمت از متن یک روش خانگی برای تولید غذای گربه ارائه می دهیم.

در ابتدا لازم است عرض کنیم که گربه به مواد مغذی نظیر چربی ها، پروتئین های حیوانی، فیبر، کربوهیدرات ها، املاح و ویتامین های دی، ای، آ، فسفر و کلسیم نیازمند می باشد.

گربه های خانگی که از نژاد گربه سانان هستند برای بقاء خود به پروتئین های گوشتی احتیاج مبرم دارند تا بتوانند آمینو اسید های ضروری خویش را در بدنشان تامین نمایند.

بنابراین در تولید خوراک خانگی گربه حتماً به گوشت حیواناتی نظیر بره، گاو، مرغ، میگو، ماهی، بوقلمون و یا اردک نیاز دارید. به علاوه آن از سبزیجاتی مانند هویج، کاهو و نخود سبز به اضافه مقدار کمی برنج نیاز است تا یک خوراک کامل مقوی را برای گربه خود آماده کنید.

حدود 80 درصد از مواد غذایی که استفاده می کنید از گوشت یکی از حیواناتی که در بالا به آن اشاره گردید باید استفاده شده باشد و مابقی غذا را می توان از سبزی و میوه و برنج به کار برد.

می توانید ر گوشتی را که انتخاب می کنید کمی در روغن زیتون تفت بدهید. سپس کمی سبزی های معطر مانند جعفری و یا آویشن را به آن بیافزایید. می توانید با کم نگه داشتن شعله و اضافه کردن برنج نیم پز و یا سیب زمینی شیرین آن ها را بپزید.

سپس از روی شعله و یا فر، غذا را در آورده و سپس بگذارید دمای آن تا دمای معمولی اتاق سرد شود و سپس به اندازه لازم به گربه خود بدهید. اگر غذا باقی مانده داشت، آن را بسته بندی کرده و در فریزر و یا یخچال برای وعده های بعدی گربه نگهداری کنید.

فروش استثنایی غذای مقوی گربه

فروش استثنایی غذای مقوی گربه

فروش استثنایی غذای مقوی گربه در این مرکز نیز انجام می شود.

اگر در خصوص قیمت عمده خوراک گربه و یا دیگر خدمات بازرگانی دارا پت سوالی دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی این سایت با ما در تماس باشید و پرسش های خود را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما