صادرات خوراک گربه خانگی به بازارهای جهانی

صادرات خوراک گربه خانگی به بازارهای جهانی، در کیفیت عالی صورت می گیرد. صادرکننده در تنوع بالایی محصولات خود را آماده کرده و عرضه می کند. گفتنی است که خوراک گربه برند ایرانی، مشتریان زیادی در کشورهای مختلف، به ویژه ممالک همسایه دارد.
صادرات خوراک گربه خانگی به بازارهای جهانی

استانداردهای خوراک گربه خانگی چیست؟

استانداردهای خوراک گربه خانگی چیست؟
غذاهای گربه ها متفاوت است و عموماً آنان حشرات، دوزیستان، خرگوش، سنجاب، موش و حتی خزندگان را می خورند. اما در این بین، شاهد تولیدات جدیدی هم هستیم که به صورت خشک و کنسرو شده تولید می گردند. ولی آیا می دانید که استانداردهای خوراک گربه خانگی چیست؟

در این باره باید گفت، بیشتر شرکت هایی که در این عرصه فعال هستند، طبق استاندارهای سازمان کنترل دارو و غذا آمریکا محصولات را فرآوری می نمایند. هر جا با حروف اختصاری “AAFCO” مواجه شدید، بدانید که خوراک، طبق پروتکل های بهداشتی این سازمان تولید گردیده است.

اما درباره، این خوراکی های آماده باید گفت که از مواد اولیه مختلفی تولید می شوند و از طرفی باید این ویژگی ها را هم داشته باشند:

• چربی های کامل
• پروتئین
• پتاسیم
• سدیم
• منیزیم
• فسفر
• کلسیم

ناگفته نماند که به ویتامین های گوناگونی هم این حیوانات نیاز دارند. البته، غذاهای گربه ها متفاوت است و این موضوع بستگی به مسائلی همچون شرایط زندگی، سالم یا بیمار بودن، سن و غیره دارد. مثلاً غذای بچه گربه ها با حیوانات بالغ فرق می کند و امری طبیعی به شمار می رود.

در هر صورت، یکی از مواردی که حتماً در هنگام تهیه چنین فرآورده هایی باید در نظر داشته باشید، نشان های استاندارد می باشد. هر چند به مسائل دیگری مانند تاریخ انقضاء، ترکیبات محصول و همچنین برند تولید کننده هم باید توجه کنید.

فروش عمده خوراک گربه خانگی برند ایرانی

فروش عمده خوراک گربه خانگی برند ایرانی
خریداران این مواد غذایی را می شود به دو دسته مشتریان جزئی و کلی دسته بندی کرد که ما بیشتر به موضوع دوم می پردازیم. فروش عمده خوراک گربه خانگی برند ایرانی در درجه بالای کیفی صورت می گیرد. از سویی آن را در بسته های گوناگونی فروشنده ارائه می دهد.

با در نظر داشتن این که خرید کلی انجام می شود، قیمت ها فرق می کند. اغلب عرضه کنندگان با تخفیف های خاصی به استقبال مشتریان خود می روند که به این گونه، بیشتر ترغیب می شوند تا کالا را تهیه کنند. مشتریان عمده هم بیشتر شرکت های بازرگانی و فروشنده های جزئی می باشند.

خریداران می توانند این محصولات را در بسته هایی که وزن های متفاوتی دارند، از این وب سایت تهیه نمایند. برای سفارش، با کیفیت ترین ها، با مشاور فروش تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما