صادرات انواع غذای ماهی کپور معمولی

اگر در حوزه صادرات انواع غذا ماهی کپور معمولی فعالیت دارید و می خواهید مرغوب ترین این محصولات را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید بهتر است به مرکز پخش خوراک ماهی سر بزنید. امروزه با توجه به افزایش قیمت ارز واردات غذای ماهی به کشور کمتر شده است و تولید کنندگان مطرح داخلی اقدام به ساخت خوراک ماهی متناسب با استاندارد های روز دنیا نموده اند. در ادامه برای توضیحات مفصل تر ما را همراهی کنید.

صادرات انواع غذا ماهی کپور معمولی

اطلاعاتی درباره غذای ماهی کپور

اطلاعاتی درباره غذای ماهی کپور

اطلاعاتی درباره غذای ماهی کپور در این بخش از مطلب به شما خواهیم داد.

همانگونه که می دانید کپور یک آبزی مختص به آب های شیرین می باشد که از لحاظ رژیم غذایی در گروه ماهی های همه چیز خوار به شمار می رود.

کپور معمولی که نام دیگر آن کپور اروپایی می باشد در محیط طبیعی خود از انواع گیاهان و جانوران آبزی تغذیه می نماید. لیکن در محیط های پرورش ماهی نیاز است که از غذا های فرموله شده استاندارد برای غذادهی به این ماهی به کار برده شود.

ترکیباتی که در غذای ماهی های معمولی کپور یافت می شود شامل پروتئین های گیاهی و حیوانی، چربی، کربوهیدرات، آب، فیبر، مواد معدنی و انواع ویتامین های مورد احتیاج بدن ماهی می باشند.

نحوه ترکیب این مواد بر اساس سن ماهی، شرایط محیطی مکان پرورش ماهی و بسیاری پارامتر های دیگر با یکدیگر فرق دارد.

برای غذادهی به ماهی های کپور از نشاسته، گلوتن گندم، آرد گندم، گلوتن ذرت، پودر ماهی، روغن ماهی، پروتئین گوشتی و گیاهی، روغن آفتابگردان، کنجاله کلزا، سبوس گندم و کنجاله سویا استفاده می شود.

فروش انواع غذای ماهی کپور معمولی

فروش انواع غذا ماهی کپور معمولی

فروش انواع غذا ماهی کپور معمولی و غذای ماهی کفال و سایر گونه های ماهی در این مرکز با نرخی استثنایی و به صورت انبوه صورت می پذیرد.

برای خرید محصولات بازرگانی دارا پت و آگاه شدن از قیمت خوراک ماهی و دیگر کالا ها می توانید به واسطه راه های ارتباطی این سایت با همکاران فروش ما در تماس باشید تا در این عرصه به راهنمایی شما مبادرت ورزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما