شرکت پخش یونجه بسته بندی خرگوش

شرکت پخش یونجه بسته بندی خرگوش در انواع متفاوت به ویژه نوع فشرده شده و در وزن های مختلف به ارائه چنین گیاهانی می پردازد. از طرفی شاهد عرضه مستقیم یونجه ویژه خرگوش می باشیم که این خود دست واسطه ها را کوتاه کرده و دو طرف معامله، رو در رو قادر به داد و ستد هستند. روی هم رفته توزیع کننده اصلی به شکل عمده و با نرخ خوب عرضه محصولات را انجام می دهد.

شرکت پخش یونجه بسته بندی خرگوش

پروتئین موجود در یونجه خرگوش

 پروتئین موجود در یونجه خرگوش

شاید برای تان‌ جالب باشد که در یونجه پروتئین زیادی موجود است. نزدیک به 20% این محصولات چنین ماده ای را در خود دارند. البته این را هم بگوییم که برای خرگوش ها بسیار مفید هستند چون که خوردن آن سبب می شود تا از این فواید بهره مند گردند‌:

• باعث تقویت استخوان های آنان می گردد.
• سیستم ایمنی را به خوبی تقویت می کند.
• دندان های این حیوانات سالم و قوی می مانند.
• ماهیچه و غضروف های آنان را قوی می سازد.
• دستگاه گوارش را تقویت کرده و سموم را دفع می کند.

برای همین مسائل است که همواره دامپزشکان توصیه می کنند تا از یونجه جهت تغذیه خرگوش ها استفاده کنید. به این ترتیب بوده که حیوان شما همیشه سالم می ماند و کمبودی در این عرصه حس نخواهد کرد. روی هم رفته بد نیست بدانید که باید نوع درجه یک را به دست آورید و از بهترین مجموعه اقدام به خرید چنین فرآورده هایی نمایید.

عرضه مستقیم یونجه بسته بندی خرگوش

عرضه مستقیم یونجه بسته بندی خرگوش

شرکت تجاری دارا پت به صورت مستقیم عرضه یونجه بسته بندی خرگوش را روی دست گرفته است. یعنی این که مشتریان بی واسطه می توانند هر نوعی را که بخواهند درخواست دهند. البته آنها خصوصیات بارز دیگری هم دارند که می توان به بحث کیفیت اشاره کرد.

یونجه هایی از این قبیل از واریته های مناسب آماده شده اند، هیچ نوع آفتی درون آنها دیده نمی شود، کپک زده نیستند و فاقد هر نوع ماده شیمیایی می باشند. به این ترتیب بوده که مشتریان نوع درجه یک را به دست می آورند. البته با قیمت خوب هم پخش صورت می گیرد.

ولی اگر تجارت و صادرات چنین فرآورده هایی را می خواهید انجام دهید و به دنبال خرید کلی هستید، می شود با شماره های بخش پشتیبانی شرکت تماس بگیرید. راه های ارتباطی را ما در زیر درج نموده ایم تا راحت تر‌ از موضوعات مختلف سر درآورده و حتی قیمت ها را هم به این شکل به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما