شرکت پخش غذای طوطی برزیلی

انواع غذای طوطی برزیلی مانند غذای طوطی برزیلی فیشر و غذای طوطی برزیلی جوجه را می توانید از شرکت پخش این محصول به صورت عمده و با نرخی اقتصادی تهیه نمایید. ما در این نوشته قصد داریم پیرامون مشخصات اصلی غذای این گونه از پرنده سخن بگوییم. همچنین در خصوص خرید سفارشی این خوراک پرنده نیز صحبت خواهیم نمود. بنابراین ما را تا انتهای این پست همراهی کنید.

شرکت پخش غذای طوطی برزیلی

مشخصات اصلی غذای طوطی برزیلی

مشخصات اصلی غذای طوطی برزیلی

آیا می دانید مشخصات اصلی غذای طوطی برزیلی چیست؟ آیا درباره رژیم غذایی این پرنده چیزی می دانید؟

در این بخش از مطلب درباره ویژگی هایی که خوراک طوطی برزیلی دارد با شما سخن به میان خواهیم آورد. اما در ابتدای سخن لازم است چند جمله ای درباره تغذیه این پرنده صحبت گردد.

طوطی برزیلی در واقع یک طوطی بومی قاره آفریقا می باشد که بسیار باهوش بوده و از لحاظ قد طولی به حدود 17 سانتی متر می رسد. عمر مفید این پرنده را تا نزدیک به 20 سال تخمین می زنند. بنابراین برای سالم ماندن در مدت زندگی این طوطی، باید مواد غذایی مناسب را در اختیار او قرار داد.

طوطی برزیلی را به 9 نژاد تقسیم می کنند که از آن جمله می توان به نژاد فیشر، لیلیان، ماداگاسکار و صورت قرمز اشاره نمود. هر یک از این نژاد های برزیلی طوطی دارای رژیم غذایی خاص خود هستند که شباهت ها و تفاوت هایی با هم دارند.

اما به طور کلی این پرندگان انواع دانه های غلاتی مانند ذرت و برنج، حبوبات، آجیل هایی چون بادام زمینی، پسته و فندق را می توانند بخورند. همچنین به تخمه آفتابگردان نیز بسیار علاقه مندند. می توان به آن ها سبزی و میوه تازه و یا خشک شده را نیز خوراند.

لیکن مشخصاتی که این غذای پرندگان دارد در متنوع بودن و همچنین دارا بودن مواد مغذی و ویتامین ها است. نوع پلت شده و تازه غذای آن ها باید شامل تمام ویتامین های اصلی برای این نوع از طوطی باشد تا سلامتی پر ها و سیستم بدن او را تامین نماید.

خرید سفارشی غذای طوطی برزیلی

خرید سفارشی غذای طوطی برزیلی

شما می توانید در این سایت غذای طوطی برزیلی زا در حجم زیاد و به صورت سفارشی خریداری نمایید.

اگر در دسته تجاری هستید که در زمینه صادرات خوراک این پرنده فعالیت می کنید، خرید عمده این کالا را به شما توصیه می نماییم. دلیل اصرار و پافشاری ما به سبب سود اقتصادی و منفعت کلانی است که خرید در مقدار زیاد برای شما به همراه می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما