شرکت فروش کنسرو بچه گربه ایرانی

امروزه تولید کنسرو گربه ایرانی و کنسرو بچه گربه در کشور همراستا با کشور های خارجی در حال انجام است. شرکت بازرگانی داراپت، در زمینه فروش این محصولات به صورت مستقیم و در حجم زیاد فعالیت می نماید. به سبب فروش بدون واسطه، قیمت عرضه محصول مناسب می باشد. ما در ادامه این نوشته همه ان چیزی را که لازم است پیش از خرید کنسرو بچه گربه بدانید به شما خواهیم گفت.

شرکت فروش کنسرو بچه گربه ایرانی

نکات ضروری برای خرید کنسرو بچه گربه

نکات ضروری برای خرید کنسرو بچه گربه

نکات ضروری برای خرید کنسرو بچه گربه موضوعی است که در این بخش از متن قصد داریم درباره آن با شما حرف بزنیم.

بسیاری از شما می دانید که گربه های تازه متولد شده تا سن دو ماهگی از شیر مادر خود تغذیه می نمایند. لیکن پس از این سن یعنی دو ماهگی، بچه گربه ها نیاز به استفاده از مواد غذایی دیگر مانند غذا های خشک و تر را دارند.

از آنجایی که بچه گربه ها در ابتدا تمایلی به خوردن آب نشان نمی دهند بهتر است از غذا های کنسروی که درصد زیادی رطوبت دارند برای این موجودات بانمک استفاده کرد.

اما پیش از خرید کنسرو برای بچه گربه ها بهتر است حتماً با یک کارشناس با تجربه در این امر مشورت نمایید. همیشه یادتان باشد که از برند های شناخته شده سفارش محصول خود را انجام دهید. زیرا استفاده از برند معتبر به معنای اطمینان از کیفیت و سلامتی کنسرو می باشد.

مشخصاتی که بر ظرف کنسرو درج شده است را مطالعه نمایید. مشخصاتی نظیر تاریخ تولید، مدت ماندگاری، محتویات درون کنسرو، مقدار غذایی که در هر وعده باید به بچه گربه بدهید و نوع مصرف از جمله این مشخصه ها به حساب می آیند.

باید برای گربه هایی که تازه می ‌خواهند غذای جامد را تجربه نمایند از غذا های استارتر که چگالی بالایی دارند استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: کنسرو غذای بچه گربه

 

تولید کنسرو بچه گربه ایرانی

تولید کنسرو بچه گربه ایرانی

کنسرو بچه گربه ایرانی که در داخل کشور تولید می گردد علاوه بر کیفیت خوبی که دارد از قیمت بسیار ارزان تری نسبت به نمونه های خارجی برخوردار است. بنابراین با توجه به رشد روزافزون نرخ ارز و تورم که تاثیر بسزایی بر نرخ محصولات خارجی دارد، بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند از کنسرو های ایرانی بچه گربه استفاده نمایند.

برای اطلاع از قیمت عرضه محصول و سایر خدماتی که در مجموعه داراپت انجام می شود، لطفاً از طریق راه های ارتباطی که در زیر این پست آمده اند با همکاران ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما