شرکت فروش غذای خشک سگ عقیم شده

غذای خشک سگ عقیم شده توسط شرکت فروش غذای سگ با نرخی ویژه و در حجم زیاد عرضه می شود. مواد تشکیل دهنده غذای خشک سگ و تولید ویژه غذای سگ از مباحثی هستند که قصد داریم در این مقاله در خصوص آن ها با شما گفت و گو نماییم. اگر شما علاقه مند هستید که درباره این موضوع ها اطلاعات سودمند بیشتری به دست آورید، لطفاً ما را تا انتهای این پست همراهی کنید.

شرکت فروش غذای خشک سگ عقیم شده

مواد تشکیل دهنده غذای خشک سگ چیست؟

مواد تشکیل دهنده غذای خشک سگ چیست؟

شاید این سوالی باشد که در ذهن شما نیز مطرح شده باست که مواد تشکیل دهنده غذای خشک سگ چیست؟

برای پاسخ به این سوال باید عرض کنیم غذایی که به صورت خشک فرآوری می شود انواع گوناگونی دارد. به عبارت دیگر ترکیبات و مواد خوراکی موجود در هر یک از انواع خوراک خشک سگ که توسط تولیدی های مختلف ساخته می شوند با یکدیگر متفاوت هستند.

به طور کلی غذای سگ را بر اساس نژاد سگ، سن سگ، جئه حیوان، میزان فعالیت های شبانه روزی، جنسیت حیوان، وضعیت جسمانی و شرایط محیطی تهیه کرده و در اختیار حیوان قرار می دهند.

لیکن یک خوراک خشک به طور کلی می تواند از مواد غذایی نظیر گوشت بره، گوشت گاو، ماهی، میگو، اردک، بوقلمون، برنج، سیب زمینی، هویج، کلم بروکلی، کاهو، فلفل دلمه، مواد لبنی، ویتامین ها و املاح معدنی تشکیل شده باشد.

مواد گوشتی غذا به عنوان پروتئین های حیوانی، سبزیجاتی چون هویج برای فیبر غذا، برنج و سیب زمینی به عنوان کربوهیدرات در غذای سگ ها به ویژه سگ های عقیم شده لازم هستند.

بنابراین لازم است که یک خوراک خشک از درصد مناسبی از کربوهیدرات ها، پروتئین ها، فیبر، چربی های مفید امگا 3 و امگا 6، ویتامین های گروه بی، دی، ای و آ و مواد معدنی مانند کلسیم، ویتامین دی، فسفر، روی و آهن برخوردار باشد تا تضمین کننده سلامتی سگ و تامین گر انرژی این حیوان باشد.

تولید ویژه غذای خشک سگ عقیم شده

تولید ویژه غذای خشک سگ عقیم شده

غذای خشک سگ عقیم شده به صورت ویژه برای این حیوان در کارخانجات تولید خوراک سگ آماده می شود و در این مرکز این کالا به صورت عمده و با قیمتی ارزان به فروش می رسد.

برای اطلاع از قیمت نهایی خوراک خشک سگ عقیم شده و سایر خدمات این مجموعه با ما از طریق راه های ارتباطی که در زیر این نوشته آمده اند در تماس باشید.

کارشناس های خبره ما به راهنمایی و مشاوره شما در زمینه خوراک خشک سگ اقدام می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما