شرکت فروش خاک گربه دانه درشت 1کیلویی

خاک گربه دانه درشت 1 کیلویی توسط شرکت فروش این خاک ویژه به خریداران ارائه می‌شود و کسانی که قصد خرید این خاک را در کیسه های 1 کیلویی را دارند می توانند در تماس مستقیم با این شرکت به نسبت به سفارش آن برای خود اقدام کنند.

ارتباط با این شرکت فروش خاک گربه کیلویی از طریق اینترنتی به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید نیاز خود را به شکل عمده و با قیمت ارزانتر از طریق سفارش اینترنتی تامین کنید.

شرکت فروش خاک گربه دانه درشت 1کیلویی

اطلاعاتی مفید درباره خاک گربه دانه درشت

اطلاعاتی مفید درباره خاک گربه دانه درشت در حالت طبیعی گربه ها هنگام دفع مدفوع یا ادرار عادت دارند که آن را بر روی خاک انجام می‌دهند و سپس مقداری از همان خاک را بر روی مدفوع یا ادرار بپاشند؛ در حالت طبیعی این کار در بیرون منازل مسکونی به راحتی امکان پذیر است با این وجود وقتی از گربه خانگی نگهداری می شود عملاً این کار بسیار مشکل خواهد بود زیرا نمی‌توان از خاک بیرون که ممکن است دارای بیماری های مختلف باشد استفاده کرد همچنین این خاک می تواند باعث ایجاد گرد و غبار در خانه شود.

برای حل مشکل بالا نوع به خصوصی از خاک برای این کار تولید شده است که از دانه های رنگی ویژه‌ای تشکیل شده و به این ترتیب باعث جذب آب بیشتری می شود این خاک مناسب می تواند مشکل کسانی که دارای گربه خانگی هستند را به خوبی حل کند.

انواع مختلفی از این خاک نیز وجود دارند که به طور کلی به سه دسته خاک گربه توده شونده، غیر توده شونده و کریستالی تقسیم بندی می شوند که هر یک از این خاک ها دارای مزایای مخصوص به خود نیز می باشند و دارای تفاوت هایی هستند که باید در مورد هر یک از آنها شناخت کافی پیدا کرد سپس نسبت به تهیه آن اقدام نمود.

مزایا خاک گربه دانه درشت غیرتوده شونده

مزایا خاک گربه دانه درشت غیرتوده شونده اگر قصد خرید خاک گربه را دارید نوع دانه درشت و غیر توده شونده این محصول می‌تواند گزینه مناسب تری نسبت به انواع خاک های دیگر باشد علت این امر این است که این نوع خاک می تواند مقدار زیادی رطوبت را به خود جذب کند و در عین حال همان طور که از نامش مشخص است شکل توده ای به خود می گیرد و این می تواند یک امتیاز بسیار ویژه باشد زیرا می‌توان به کرات از خاک استفاده نمود.

این نوع خاک به صورت کاملاً آنتی باکتریال است و نمی‌توان مواد مضر را در آن مشاهده کرد همچنین جالب است بدانید که قدرت جذب بهترین نوع خاک ۶۰۰ درصد است به این معنی که می‌تواند ۶ برابر جرم خود آب و ادرار را جذب کند و این که دارای کلامپینگ بسیار قوی نیز می باشد.

از دیگر ویژگی‌های این خاک درشت می‌توان به قدرت بو گیری طبیعی در آنها اشاره کرد و به این ترتیب می تواند بوی ادرار یا مدفوع در حال پخش را به خود جذب کند که این یک مزیت بسیار عالی این خاک ها است که در انواع معمولی قابل مشاهده نیست همچنین استفاده از این نوع خاک ها هیچ نوع گرد و غباری را ایجاد نمی‌کند و درشت بودن دانه ها باعث می شود که خاک به بیرون ظرف پاشیده نشود.

عرضه مستقیم خاک گربه دانه درشت

عرضه مستقیم خاک گربه دانه درشت انواع خاک گربه دانه درشت توسط شرکت فروش این محصول به خریداران آن ارائه می‌شود و کسانی که قصد خرید این خاک را دارند می توانند در ارتباط مستقیم با این شرکت نسبت به دریافت آن در حجم ها و کیسه های 1 کیلویی اقدام کنند.

ارتباط با این شرکت از طریق شبکه‌های اجتماعی به راحتی امکان پذیر است و آنها می توانند نیاز خود را به راحتی از طریق این شرکت به صورت آنلاین از طریق عرضه خاک گربه تامین کنند همچنین خرید این خاک برای خریدار عمده بسیار به صرفه است زیرا در سفارش عمده قیمت خاک گربه بسیار ارزان تر است و همین مسئله باعث می‌شود که بتوان با خرده فروشی این خاک سود مناسب تری به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما