شرکت صادرات غذا برای ماهی قزل آلا پرورشی

شرکت صادرات غذا ماهی قزل آلا پرورشی عرضه کننده انواع غذای ماهی اصل و با کیفیت ساخت کارخانه های تولیدی با قیمت مناسب می باشد. برای خرید غذای ماهی وارداتی و صادراتی می توانید به مرکز عرضه و نمایندگی این کالا سر بزنید. در ادامه این نوشته برای آشنایی خریداران با محصول غذای ماهی قزل آلا به معرفی مشخصات آن می پردازیم.

شرکت صادرات غذا ماهی قزل آلا پرورشی

معرفی مشخصات غذا مخصوص ماهی قزل آلا

معرفی مشخصات غذا مخصوص ماهی قزل آلا

معرفی مشخصات غذا مخصوص ماهی قزل آلا موضوعی است که در این بخش پیرامون آن سخن خواهیم راند.

ماهی قزل آلا از زمره ماهی های آزاد به شمار می رود که رژیم تغذیه ای ویژه ای را می طلبد. تغذیه این ماهی ها برای بچه ماهی ها و ماهی های بالغ متفاوت است.

رژیم تغذیه ای آن ها برای نوزاد های ماهی از خوراک های استارتر شروع شده و برای بچه های بزرگتر خوراک های رشد داده می شود و در نهایت خوراک پرواری در مراحل آخر به آن ها خورانده می شود. فرمول غذایی هر یک از این خوراک ها با یکدیگر تفاوت هایی دارد که توسط متخصص های تغذیه آبزیان آماده می شود.

خوراک قزل آلا از لحاظ میزان آب غذا به سه دسته تر، مرطوب و خشک دسته بندی می گردد که میزان رطوبت در آن ها به ترتیب حدود 45 تا 75 درصد، 30 درصد و کمتر از 10 درصد می باشد.

البته خوراک های تر ممکن است به سبب رطوبت بالا در مدت زمان کوتاهی قابل نگهداری باشد و همچنین به خوبی بالانس نگردیده باشد.

لیکن خوراک های خشک هم به خوبی بالانس می گردند و هم برای مدت زمان طولانی قابل نگهداری هستند. ازسوی دیگر انتقال این خوراک ها به سبب وزن کم‌شان نسبت به خوراک های مرطوب آسان تر می باشد.

عرضه انواع غذا ماهی پرورشی

عرضه انواع غذا ماهی قزل آلا پرورشی

عرضه انواع غذا ماهی قزل آلا پرورشی توسط شرکت بازرگانی دارا پت به صورت عمده و با قیمت مناسب صورت می گیرد.

برای خرید و آگاهی از قیمت خوراک های ماهی پرورشی با ما از طریق راه های ارتباطی این سایت در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما