شرکت تولید کنسرو غذا گربه

بازرگانی دارا پت با ارتباط مستقیم با شرکت تولید کنسرو غذا گربه انواع خوراک کنسرو گربه خانگی و گربه خیابانی را در وزن های مختلف به صورت کلی عرضه می کند. اگر شما در زمینه صادرات کنسرو غذای گربه فعالیت دارید می توانید برای خرید ارزان قیمت این کالا در حجم زیاد به سایت این مجموعه سری بزنید. برای آشنایی بیشتر شما با این محصول به بررسی خصوصیات بارز آن پرداخته ایم. لطفاً با ما همراه شوید.

شرکت تولید کنسرو غذا گربه

خصوصیات بارز کنسرو غذا گربه

خصوصیات بارز کنسرو غذا گربه

برخی خصوصیات بارز کنسرو غذا گربه به شرح زیر می باشند:

تازگی مواد اولیه و وجود پروتئین های گوشتی: یکی از آشکارترین ویژگی های این کنسرو ها این است که از مواد غذایی سالم و تازه مانند پروتئین گوشت مرغ و بره در ساخت آن ها استفاده شده است. پروتئین حیوانی نقش اساسی را در سوخت و ساز بدن گربه بازی می کند که این ماده از طریق گوشت بوقلمون، مرغ، ماهی، میگو و اردک تامین می گردد.

کیفیت ساخت و بسته بندی: طعم خوب و متناسب با سلیقه غذایی گربه ها خصیصه دیگر این کنسرو به شمار می رود. از سویی با استفاده از دستگاه های پیشرفته این محصول خوراکی بسته بندی و هوازدایی می گردد.

عاری از نگهدارنده ها: در ساخت کنسرو گربه از مواد افزودنی غیر مجاز و نگهدارنده های غیر طبیعی به کار برده نمی شود.

حاوی املاح مفید برای حیوان: ویتامین های بی، سی، دی، ای، کلسیم، روی، فسفر و سلنیوم در ترکیبات کنسرو به کار برده می شوند زیرا برای بدن گربه ها سودمند هستند.

عرضه انواع کنسرو غذا گربه

عرضه انواع کنسرو غذا گربه

عرضه انواع کنسرو غذا گربه با طعم های مختلف و در بسته بندی های با وزن های متفاوت به صورت انبوه در بازرگانی دارا پت صورت می پذیرد.

برای خرید و سفارش خوراک گربه کنسروی برای گربه های بالغ و بچه از طریق راه های ارتباطی زیر این نوشته با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما