شرکت بازرگانی غذای خشک سگ

شرکت غذای سگ مرغوب انواع غذای خشک سگ را به صورت پخش عمده و با قیمت مناسب در اختیاران خریداران این محصول قرار می دهد. بازرگانی دارا‌پت که در زمینه پخش عمده غذای حیوانات فعالیت مستمر دارد برند های مختلف این محصولات را ارائه می نماید. برای آگاهی بیشتر شما در خصوص مواد تشکیل دهنده غذای خشک سگ در ادامه مقاله با شما سخن خواهیم گفت. بنابراین با ما همراه شوید.

شرکت بازرگانی غذای خشک سگ

مواد تشکیل دهنده غذای خشک سگ چیست؟

مواد تشکیل دهنده غذای خشک سگ چیست؟

آیا می دانید مواد تشکیل دهنده غذای خشک سگ چیست؟ ما در این قسمت از متن می خواهیم در این باره سخن بگوییم.

همانطور که خود شما نیز می دانید تنوع در غذایی که برای سگ ها تولید می گردد بسیار زیاد است و غذای خشک یکی از انواع این غذا ها است.

شرکت های سازنده خوراک سگ بسیار زیاد هستند و با روش های مختلفی مواد اولیه تولید این خوراک ها را آماده می نمایند. اما به طور کلی استاندارد های یکسانی برای تهیه خوراک سگ ها وجود دارد که هر تولیدکننده باید آن ها را در هنگام تولید این غذا ها در نظر بگیرد.

وجود املاح معدنی، ویتامین ها، پروتئین ها، فیبر و اسید های چرب امگا 6 و امگا 3 در خوراک فرآوری شده سگ الزامی است. دانه های میوه و سبزی، غلات، گوشت مرغ، گوشت گاو، گوشت گوسفند و گوشت ماهی و میگو از جمله موادی هستند که غذای سگ ها را تشکیل می دهند.

در کنار مواد اولیه از مواد مغذی که سلامتی دندان و دهان این حیوان را تامین می کند در برخی از انواع غذای سگ بهره می گیرند. همچنین ویتامین هایی که برای رشد مو و سلامتی پوست آن‌ ها نیز مفید است به این خوراک ها اضافه می گردد.

بنابراین با وجود همه این موارد باید غذایی که تهیه می شود مورد علاقه این حیوان بوده و از طعم خوبی نیز برخوردار باشد تا با میل فراوان آن را بخورد.

پخش عمده غذای خشک سگ مرغوب

پخش عمده غذای خشک سگ مرغوب

پخش عمده غذای خشک سگ مرغوب به صورت فله و بسته بندی و با برند های معتبر داخلی و خارجی در مجموعه دارا‌پت با قیمتی بسیار مناسب ارائه می گردد.

برای آگاهی یافتن از نرخ عرضه عمده محصول، تضمین خرید کالا، چگونگی ارسال آن و یا سایر خدماتی که در این مرکز انجام می شود، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

متخصصان حرفه ای ما آماده پاسخگویی به تمامی پرسش های شما در این خصوص می باشند و مشاوره های لازم را به شما خواهند داد.

2

  1. سلام، وقتتون بخیر، ممنون از سایت خوبتون. اطلاعات مفید در مورد محصولتون در اختیار مخاطب میزارین و اطلاعات کاربردی هست، ی سوالی ک برای من پیش آمده اینه ک غذای سگ ک ارائه میکنید برای انواع سگهاست، چون انواع سگ داریم دیگه، ی سری ها سگهای کوچولویی هستن ک صرفا جنبه زینتی دارن و برای سرگرمی هست، ی سری ها سگهای چوپانی هست، ی سری ها برای نگهبانی کمپانی ها هست، اگر در توضیحات اولیه تون جزئیات بیشتری در سایتتون در این زمینه ارائه بدین مخاطب اطلاعات بیشتری میگیره و در وقتش هم صرفه جویی میشه.با سپاس از شما و سایت خوبتون. سپاسگزارم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما