سفارش غذا اصلی همستر خانگی باردار

سفارش غذا اصلی همستر خانگی باردار رونق فراوانی دارد. غذایی که برای این جونده باردار خانگی باید مصرف کرد. غذاهای پروتئین دار و میوه و سبزیجاتی می باشند که دارای ویتامین A هستند. مانند کلم بروکلی، گوشت، تخم مرغ آب پز شده و….

.

سفارش غذا اصلی همستر خانگی باردار

مواد غذایی مناسب همستر کدام است؟

مواد غذایی مناسب همستر کدام است؟

مواد غذایی مناسب همستر شامل گزینه های زیر می شود:

  • موز، سیب بدون هسته، بروکلی، هویج، کاهو
  • توت فرنگی، سیب زمینی شیرین، کدو
  • اسفناج، انگور، برگ قاصدک
  • یونجه، جوانه گندم، کرم خوراکی یا میل ورم
  • جیرجیرک، تکه های مرغ پخته شده
  • ذرت بو داده، تخمه آفتابگردان
  • عدس، دانه کدو، بادام زمینی 

خرید غذا همستر بازار پر رونقی دارد. چون غذای مناسب این جونده نقش مهمی در زنده ماندن آن دارد. غذا خشک همستر باید دارای ویتامین های مورد نیاز باشد تا بتواند به رشد این جونده و سالم ماندن آن کمک کند. در هنگام خرید غذا برای این جونده باید به سن آن هم توجه شود. به عنوان نمونه غذای همستر پیر با غذای همستر نوزاد فرق می کند.

خرید غذا اصلی خشک بچه همستر

خرید غذا اصلی خشک بچه همستر

خرید غذا اصلی خشک بچه همستر بازار پر فروشی دارد. بهترین و مناسب ترین غذا ها برای همستر غذاهای دارای پلت می باشند. شما می توانید انواع مواد غذایی دارای پلت را برای تغذیه این جونده انتخاب کنید. ارزن غذای مناسبی برای بچه این جونده خانگی می باشد. در این جا لازم است به این نکته مهم توجه کنید که شیر گاو برای نوزاد همستر به هیچ عنوان مناسب نیست. برای تغذیه نوزاد همستر باید شیر خشک و آب را مخلوط کنید و با سرنگ به نوزاد همستر بدهید. نوزاد این جونده باید 12 بار در روز شیر بخورد. این کار تا دو هفته ادامه پیدا می کند. بعد از این دو هفته باید به مدت هشت روز به نوزاد همستر شیر داده شود. بعد از سه هفته باید به همستر نوزاد غذای جامد داده شود.

توجه به تغذیه این جونده بسیار مهم است چون عدم تغذیه نامناسب باعث مرگ همستر می شود. همستر ها در هر سنی به برنامه غذایی خاصی نیاز دارند به عنوان نمونه برای همستر های پیر باید از ترکیب دانه ها و غلات ها استفاده کرد. این ها باید رژیم غذایی متعادلی داشته باشند. علاوه بر این ها برای همستر های پیر می توان از کرفس، هویج و انگور استفاده کرد. یکی از نکته های مهم در مورد همستر های پیر این است که همیشه و حتما باید ظرف آب تمیز برای آن ها فراهم شود. در ضمن غذای همستر های پیر باید همیشه نرم باشد تا همستر بتواند آن را به خوبی بجود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما