سایت فروش معتبر غذای همستر به صورت عمده

اگر به دنبال غذای مناسبی برای همستر خود هستید، باید با انواع غذاهایی که می توان به عنوان خوراک به این حیوان داد آشنا باشید. در این سایت فروش خوراک همستر، علاوه بر امکان خرید عمده غذای همستر، با انواع خوراک همستر نیز آشنا خواهید شد.

سایت فروش معتبر غذای همستر به صورت عمده

مشخصات انواع خوراک همستر

مشخصات انواع خوراک همستر اگر در حال نگهداری از یک همستر هستید، احتمالا به دنبال خوراکی مناسب و مقوی برای این حیوان کوچک بوده و یا می خواهید بدانید که غذاهایی که به همستر‌‌تان می دهید به اندازه و کافی هست یا خیر.

بهتر است بدانید که همستر حیوانی تقریبا همه چیز خوار بوده و می توان از انواع غذاهای حاوی پروتئین و فیبر برای تغذیه این حیوان استفاده کرد؛ البته همستر به تخم مرغ، سیب زمینی و برنج علاقه بیشتری دارد.

آنچه که برای خوراک همستر انتخاب می کنید لازم است حاوی کربوهیدرات، پروتئین، چربی، ویتامینها و مواد معدنی باشد. همانطور که با نرسیدن این مواد به بدنمان، ما به بیماری مبتلا می شویم، این حیوان نیز در صورت کمبود هر یک از این مواد، دچار مشکلاتی در سلامتی اش خواهد شد.

پلت های آماده و مخصوص جوندگان نیز یکی از انواع خوراک همستر می‌باشد و می تواند جایگزین خوبی برای غذاهای پروتیینی باشد. پلت های آماده معمولا به همراه تخم آفتابگردان برای تغذیه همستر استفاده می شود.

تنها اشکال پلت های آماده و مخصوص این است که حیوان می تواند مواد را از هم تفکیک کند و بعضی از آن‌ها را که بیشتر دوست دارد بخورد؛ در واقع ممکن است همه مواد لازم و ضروری روزانه همستر به بدنش نرسیده باشد.

به همین دلیل بهتر است در کنار پلتها، دانه ها و تکه های غذاهای دیگر را نیز در اختیار همستر قرار دهید تا هم برایش تنوعی ایجاد کرده باشید و هم مطمئن باشید که خوراک لازم را برایش فراهم کرده اید.

بهترین خوراک برای همستر کدام است؟

بهترین خوراک برای همستر کدام است؟بهترین خوراکیها و غذاهایی که می توانید در اختیار همسترتان قرار دهید، مواد سالم و تازه هستند. این بدین معنی است که هیچ‌گاه از مواد دور ریختنی خود برای تغذیه همستر استفاده نکنید.

دانه، سبزیجات و میوه تازه برای این حیوان کوچک مفید می باشد؛ البته به این شرط که بیش از حد لازم نباشند. 

نمونه ای از سبزیجات توصیه شده برای همستر شامل گل کلم، هویج، کاهو، اسفناج و سیب زمینی پخته می باشد. از میوه های مفید و مناسب نیز می توان به خیار و سیب بدون دانه اشاره کرد.

به طور کلی، همانطور که دانستن بهترین خوراک همستر مهم است، شناخت مواد و غذاهایی که ممکن است موجب بیماری آن شود نیز حائز اهمیت می باشد. برای مثال، دانه های چرب و مواد غذایی خیلی شیرین نباید برای تغذیه همستر استفاده شوند؛ چراکه احتمال ابتلا به دیابت را بالا می برند.

البته می توانید به صورت گهگاه و برای تشویق همستر، از این مواد استفاده کنید اما به صورت روزانه و همیشگی توصیه نمی شود.

همچنین غذاهای نمک دار یا موادی مثل سیب زمینی خام، سیر، پیاز و مرکبات نیز نباید در اختیار همستر قرار دهید. 

همانطور که می بینید، تهیه خوراک ضروری برای این حیوان کاری مشکل است. خصوصا اگر پر‌ مشغله بوده و وقت کمی برای مراقبت و نگهداری از آن داشته باشید. 

بنابراین، به نظر می رسد بهترین خوراک برای همستر، پلت های آماده و مخصوص باشند که می توان به راحتی و بدون دردسر، آنها را برای تغذیه همستر مورد استفاده قرار داد.

برای جلوگیری از نصفه و نیمه خورده شدن مواد پلت، بهتر است صبر کنید همستر همه ی غذای موجود در ظرف را بخورد و بعد دوباره ظرف غذایش را پر کنید.

عوامل موثر بر قیمت خوراک همستر

عوامل موثر بر قیمت خوراک همسترخوراک مخصوص همستر که ترکیبات آن به کمک دامپزشکان تعیین شده است، مخلوطی از ویتامینها، مواد معدنی و پروتیینهایی است که بدن همستر به آن نیاز دارد. 

این خوراک مخصوص با بسته بندی های گوناگون توسط کارخانجات با برند های مختلف تولید و عرضه می شوند. قیمت خوراک همستر نیز با توجه به اندازه و وزن خوراک، برند و ترکیبات آن متفاوت خواهد بود.

طبیعتا هرچقدر بسته بندی بزرگتری داشته باشد و محتوی مواد بیشتری باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت. البته باید به این مسئله توجه کنید که مانند هر محصول دیگری، بسته خوراک با حجم بالاتر، قیمت مناسب تری نسبت به خوراک های کوچکتری که دارد مجموعا هم حجم با آن خواهند بود.

عامل موثر دیگر، برند آن می باشد و در واقع مربوط به قیمتی است که تولیدکننده برای محصول خود تعیین می کند. همچنین اگر خوراک همستر را از پت شاپ و مرکز فروش خوراک حیوانات تهیه کنید، مقداری سود فروشنده نیز به قیمت آن افزوده خواهد شد. از این رو، ممکن است محصولی در دو مرکز مختلف، با دو قیمت متفاوت عرضه شود.

ترکیبات خوراک همستر نیز می تواند متفاوت باشد. ممکن است تولید کننده ای از غلات بیشتر استفاده کرده باشد و تولید کننده دیگری در محصولات خود اکثرا میوه و سبزیجات قرار داده باشد.

بعضی دارای تنوع بیشتری در ترکیبات خود هستند و برخی از آنها نیز تنها شامل موارد ضروری هستند.

در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام محصول را برگزینید. آنچه که در این مورد مهم خواهد بود، انتخاب بهترین مرکز فروش و با مناسب‌ترین قیمت‌ها می باشد.

روش خرید خوراک همستر به صورت عمده

روش خرید خوراک همستر به صورت عمدهخرید خوراک همستر به هر دو صورت مستقیم و اینترنتی قابل انجام می‌باشد. در واقع شما می توانید با در نظر گرفتن شرایط خود، مناسبترین روش را انتخاب نمایید. 

اگر قصد خرید مقدار زیادی خوراک همستر دارید، طبیعتا خرید عمده آن به صرفه تر خواهد بود. در این صورت، فروشنده می تواند شما را در نحوه سفارش و خرید این محصول راهنمایی کند.

برای خرید عمده آنلاین، می توانید از محصولات سایت ما دیدن کنید و بعد از اطلاع از ویژگیها و محتویات خوراکها، محصول مورد نظرتان را انتخاب و با تعیین حجم مورد نیازتان، سفارش خود را ثبت کنید.

اگرچه بعضی از مشتریان ترجیح می دهند خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند تا خیالشان از بابت محصول و فروشنده راحت باشد، خرید عمده به صورت اینترنتی همواره برای مشتریان آسان تر بوده است.

برای خرید اینترنتی مطمئن، تنها کافی است اعتبار سایت اینترنتی را با توجه به میزان فروش و سفارشات آن بسنجید و بعد از آن سفارش دهید.

از دیگر مزایای خرید عمده از سایت اینترنتی این است که در این روش، می توانید محصولات را در هرکجا که مایل هستید تحویل بگیرید. از این رو، مشکل حمل و نقل نخواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما