خرید مستقیم غذا خشک توله سگ هاسکی

غذا خشک توله سگ هاسکی در حجم زیاد را می توان از مرکز خرید غذا سگ به صورت مستقیم و با نرخی پایین تهیه نمود. اگر در زمینه صادرات غذا سگ فعالیت دارید و به دنبال خرید با نرخی ارزان تر هستید بهتر است که به مرکز پخش این محصول که نماینده تولید کننده است مراجعه کنید. در ادامه درباره غذا خشک هاسکی بیشتر صحبت خواهیم کرد. لطفاً با ما همراه شوید.

خرید مستقیم غذا خشک توله سگ هاسکی

غذا خشک توله سگ هاسکی چیست؟

غذا خشک توله سگ هاسکی چیست؟

برخی از افراد می خواهند بدانند که غذا خشک توله سگ هاسکی چیست؟ و یا از چه مواد غذایی در ساخت این خوراک به کار برده می شود؟

برای پاسخ این پرسش ها باید گفت که غذا خشک برای توله های هاسکی از مواد اولیه مختلفی که شامل پروتئین، چربی، کربوهیدرات، فیبر و آب است تشکیل شده است.

پروتئین های حیوانی مانند گوشت گاو، گوشت بره، گوشت بوقلمون، گوشت مرغ، گوشت اردک، گوشت ماهی و میگو در ساخت خوراک هاسکی به کار برده می شوند. مقدار پروتئین در خوراک های خشک اغلب نزدیک به 30 تا 35 درصد می باشد.

برای خوشمزه کردن مزه غذا از طعم دهنده هایی چون بلوبری، کیوی، موز، سیب و یا سایر میوه ها و سبزیجات در ساخت نمونه های مختلف غذای خشک این نژاد سگ به کار می برند.

غذا های خشک که به عنوان وعده های اصلی به توله ها داده می شود و یا به عنوان تشویقی برای سگ های کوچک هاسکی به کار گرفته می شوند از تازه ترین مواد اولیه ساخته شده و در ترکیب آن ها از ویتامین های مفیدی جون ویتامین ای، ویتامین دی و ویتامین آ و مواد معدنی نظیر کلسیم، فسفر و آهن استفاده می شود.

صادرات غذا خشک توله سگ هاسکی

صادرات غذا خشک توله سگ هاسکی

برای صادرات غذا خشک توله سگ هاسکی باید مرغوب ترین و ارزان ترین نوع این محصول را خریداری نمود. به همین سبب ما به شما بازرگانی دارا پت را که یک مرکز توزیع غذای سگ معتبر می باشد معرفی می نماییم.

برای آگاهی از قیمت های ارائه شده در این مرکز و سایر خدمات این مجموعه با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما