خرید غذا خشک سگ 20 کیلویی با کیفیت

یکی از نکات بسیار مهم در نگهداری حیوانات، انتخاب غذای مناسب برای آنها می باشد. غذا خشک مخصوص سگ ها نوعی غذای آماده می باشد که آنها را به همراه طعم و وزن های مختلف اعم از ۱۰ کیلویی، ۲۰ کیلویی و… تولید می نمایند. اما باید توجه داشته باشید که غذا سگ با کیفیت تهیه نمایید، زیرا کیفیت و نوع زندگی حیوان وابسته به نوع غذایی است که مصرف می کند. 

خرید غذا خشک سگ 20 کیلویی با کیفیت

همه چیز درباره غذای سگ

همه چیز درباره غذای سگ امروزه نگهداری از سگ ها در منازل بسیار گسترش یافته است، اما نکته ای که بسیار مهم است به آن دقت نمایید نوع رژیم و غذای حیوان می باشد. اگر رژیم غذایی حیوان خانگی شما صحیح نباشد، مشکلات بسیار خطرناک و جبران ناپذیری برای آنها به وجود خواهد آمد. 

عمر سگ ها به طور میانگین بین ۱۴ تا ۲۰ سال می باشد. اگر از اول زندگی آنها، غذای مناسب را انتخاب نمایید مسیر زندگی و سلامتشان را در طی این سال ها و تا زمان پیری تضمین کرده اید. پس در نظر داشته باشید که چقدر انتخاب و تهیه ی غذای حیوان مهم و حائز اهمیت می باشد.

تاثیر مستقیم غذا سگ 

  • سلامت دهان و دندان ها
  • بالا رفتن سلامت عضلات و غضروف ها
  • مفید برای دستگاه گوارش
  • عدم چاقی حیوان
  • افزایش سلامت کلیه ها
  • بالا بردن انرژی 

سازمان صنایع غذایی حیوانات کشور استرالیا، ۷ دسته از مواد مغذی مفید برای سگ ها را اعلام نموده که این مواد عبارتند از:

  1. مواد انرژی زا
  2. پروتئین ها
  3. اسید آمینه ها
  4. چربی ها
  5. ریزمغزی ها
  6. اسیدچرب های ضروری
  7. ویتامین ها و مواد معدنی

بهترین غذا سگ، تمامی ویتامین ها و مواد مفیدی که برای بدن سگ نیاز می باشد را داراست و می تواند به راحتی کمبودهای بدن حیوان را جبران نماید. 

سفارش بهترین غذا سگ ایرانی با کیفیت

سفارش بهترین غذا سگ ایرانی با کیفیت غذا خشک ایرانی با کیفیت، به همراه مواد پروتئینی مانند گوشت گاو، مرغ و… تولید شده است. همچنین از انواع غلات، ویتامین ها، مواد معدنی و دیگر مواد مفید نیز، در تهیه و تولید غذا سگ استفاده می نمایند. 

هنگام سفارش غذا سگ باید به چه نکاتی توجه نماییم؟

توجه داشته باشید که غذا سگ باید بر اساس نیاز حیوان، نژاد و… انتخاب شده و سفارش داده شود. اگر تنها از یک نوع غذا برای آنها استفاده نمایید، تنوع مواد از بین رفته و باعث خستگی سگ شما می شود. 

غذا سگ ایرانی، با استفاده از به روز ترین دستگاه ها و زیرنظر کارشناسان مجرب ایرانی تولید شده است. غذا خشک تولید ایران برای مصرف سگ ها، آماده ی رقابت با هر نوع نمونه ی خارجی بوده و حتی شما می توانید با قیمتی بسیار کمتر آن را تهیه نمایید. 

مجموعه ی ما به عنوان تولیدکننده انواع غذا سگ ایرانی به فعالیت می پردازد، برای خرید انواع غذا خشک ایرانی مرغوب می توانید با مرکز فروش ما در ارتباط باشید. همچنین کارشناسان و متخصصان مرکز آماده ی پاسخگویی به هرگونه سوالات تخصصی شما می باشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما