خرید غذای خشک 15 کیلویی مخصوص گربه

برای خرید غذای خشک 15 کیلویی گربه به صورت کلی و با قیمت پایین می توانید به عرضه کننده غذای خشک گربه مراجعه کنید که به صورت اینترنتی محصولات خود را به فروش می رساند. اگر می خواهید درباره خوراک خشک مخصوص گربه اطلاعات کامل تری کسب نمایید ما را در بخش بعدی این نوشته دنبال کنید.

خرید غذای خشک 15 کیلویی گربه

اطلاعاتی درباره غذای خشک مخصوص گربه

اطلاعاتی درباره غذای خشک مخصوص گربه

اطلاعاتی درباره غذای خشک مخصوص گربه در این بخش به شما خواهیم داد.

خوراک خشکی که برای گربه فرآوری می شود از تازه ترین و بهترین مواد غذایی در ساخت آن استفاده شده است. این خوراک حاوی املاح مفید برای تقویت استخوان ها و مفاصل حیوان می باشد. همچنین برای بهبود عملکرد سیستم گوارش گربه ها مفید واقع می شود.

از سوی دیگر وقتی گربه شروع به جویدن این غذای خشک می کند سبب تمیز کردن محیط دندان حیوان از میکروب ها و باکتری ها می شود و در سالم نگه داشتن دهان گربه تاثیر شایانی دارد.

غذا های خشک در طعم های مختلف نظیر طعم بره، طعم ماهی تن، طعم مرغ، طعم بوقلمون و بسیاری طعم های دیگر تولید می گردند.

خوراک های خشک هم برای گربه های بالغ و هم برای بچه گربه ها تهیه می شوند و بر اساس سن گربه می توان پاکت حاوی غذا را انتخاب نمود.

وزن این خوراک ها متفاوت بوده و در وزن های 15 کیلویی، 10 کیلویی و تا وزن زیر یک کیلوگرم بسته بندی می گردند.

فروشنده انواع غذای خشک 15 کیلویی برای گربه

فروشنده انواع غذای خشک 15 کیلویی گربه

بازرگانی دارا پت فروشنده انواع غذای خشک 15 کیلویی گربه برای گربه های بالغ و بچه گربه ها می باشد.

تمامی محصولات این بازرگانی به اقصی نقاط ایران در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می شود. برای آگاه شدن از قیمت محصولات خوراک خشک برای گربه و دیگر خدمات این مجموعه با راه های ارتباطی این سایت در تماس باشید.

همکاران ما آماده هستند تا به همه سوال های شما درباره محصول خوراک خشک پاسخ دهند و به مشاوره شما در این خصوص مبادرت ورزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما