خرید غذای انواع حیوانات خانگی به صورت عمده

برای نگهداری هرچه بهتر از حیوان خانگی، باید غذای مناسب به او داده شود. فروش و خرید غذای انواع حیوانات خانگی به صورت عمده، همواره در حال انجام است. خرید غذاها به صورت عمده به دلیل کاهش قیمت و داشتن کیفیت، موجب استقبال خریداران و مشتریان شده است. خرید غذای انواع حیوانات خانگی به صورت عمده

آشنایی با غذای حیوانات خانگی

آشنایی با غذای حیوانات خانگیهر حیوانی غذای مخصوص به خود را دارد و ممکن است همانگونه که نژاد حیوانات متفاوت باشد، غذای آنها نیز تغییر کند. به عنوان مثال: انواع مختلفی از ماهی ها وجود دارد که غذای آنها با هم تفاوت دارد. برخی ماهی ها گوشت خوار و برخی دیگر که گیاه خوار هستند، غذاهای مخصوص به خود را دارند. ماهی های گیاه خوار نسبت به ماهی های گوشت خوار ظاهری زیبا تر دارند که معمولا غذا های مخصوص به آنها جلبک و مواردی از این قبیل می باشد. اما ماهی های گوشت خوار، غذاهای آنها در بسته بندی های پلاستیکی عرضه می شوند و غذاهای آنها ظاهری شبیه به سویا دارد. 

اما سگ ها و گربه ها که غذاهای آنها به صورت تر و خشک ارائه می شوند، به صورت کنسروی دسته بندی می شوند. سگ به دلیل اینکه غذای اصلی او گوشت است، این کنسرو ها بوی گوشت و می دهند اما برای گربه بوی ماهی می دهند. 

در خصوص پرندگان موضوع فرش می کند زیرا تنوع نژاد پرندگان زیاد است و غذاهای آنها نیز کاملا متفاوت است. پرندگانی مانند طوطی می توان از میوه ها و تخمه های خام برای غذاهای آنها استفاده کرد. و پرندگانی مانند گنجشک و قناری غذاهای از قبیل ارزن و تخم کتان مصرف می کنند. در آخر پرندگانی مثل مرغ، سبزیجات و غلات نیز مصرف می کنند. 

مشخصاتی که غذای حیوان خانگی با کیفیت باید داشته باشد

مشخصاتی که غذای حیوان خانگی با کیفیت باید داشته باشدراه های متعددی وجود دارد که غذای حیوانات خانگی با کیفیت را از فاسد به راحتی تشخیص دهیم. در غذاهایی که به صورت کنسروی ارائه می شوند مانند غذاهای سگ و گربه و مانند اینها، با نگاه کردن به تاریخ تولید و انقضا می توان در یافت که آن غذا چه کیفیتی دارد. زمانی که به تارخ ها نگاهی بکنیم اگر تاریخ همان روز به تاریخ تولید نزدیک تر باشد، آن محول کیفیت بیشتری خواهد داشت. 

اما راه دیگر آن است که با بو کردن مواد غذایی حیوانات از کیفیت آنها خبر دار شویم. اگر بوی زننده و بدی داشته باشند مطمئناّ کیفیت خوبی ندارد و غذا فاسد است. 

اما برای غذاهای که بسته بندی های پلاستیکی انجام می شود مانند غذاهای ماهی های گوشت خوار، محتویات بسته نباید رنگ های تیره ی غیر طبیعی داشته باشد. 

نکته ی مهم این است که هنگام خریداری محصولات با ترکیبات آنها را خوانده و با دقت و وسواس بیشتری برای حیوان خانگی غذا خریداری کرد. زیرا ممکن است کنسرو های متفاوت با برند های مختلفی وجود داشته باشند که میزان رطوبت ترکیبات به کار رفته در تولید این نوع کنسرو ها، برای نژاد خاصی از سگ یا گربه باشد که مصرف این نوع ماده ی غذایی برای حیوان خانگی شما مناسب نباشد. 

البته باید توجه داشت که برچسب هایی روی بسته های خوراکی ها زده شده است که معمولا خریداران به آنها توجهی نمی کنند، این برچسب ها اهمیت زیادی دارند. به عنوان مثال: برچسبی وجود دارد که کمیت و اندازه ی غذا را برای خریدار به نمایش می گذارد و نشان می دهد که این غذا با تا مدت زمان معینی حیوان را سیر نگه خواهد داشت. بر چسب های زیادی روی این کالاها وجود دارند که اکثر خریداران از آنها غافل هستند و می توانند اطلاعت جالبی را در اختیار مشتریان قرار دهند. 

شرایط نگهداری از غذای حیوانات خانگی

شرایط نگهداری از غذای حیوانات خانگیهمانگونه که غذای انسان ها نیاز به مراقبت دارد و فاسد شدن آنها موجب آسیب زدن به سیستم بدن انسان می شود، حیوانات نیز اینگونه هستند. افرادی که دارای حیوانات خانگی می باشند، باید در برابر نگهداری غذای حیوانات خانگی نیز مسئول باشد. 

شرایط نگهداری غذای هر حیوان متفاوت است اما می توان گفت که شبیه به هم هستند. به عنوان مثال غذاهایی که به صورت کنسروی اراده می شوند برای نگهداری باید در جاهای خنک نگهداری شود و برای استفاده باید آن را از جای خنک دور کرد تا با دمای اتاق یکسان شود. 

رطوبت غذاهای کنسروی را که غذای  داخل آن حاوی غذایی تر است، فاسد می کند اما غذاهای خشک هیچ گونه آسیبی نمی بینند. همیشه باید به این نکته توجه کرد که غذاهای حیوانات را باید قبل از آنکه منقضی شوند، مصرف نمود زیرا دادن غذایی که تاریخ آن تمام شده است، می تواند آسیب جدی ای به حیوان شما وارد کند. 

خرید عمده و ارزان غذای حیوان خانگی

خرید عمده و ارزان غذای حیوان خانگیهمه ی افرادی که حیوانات خانگی دارند یا فروشگاه های فروش حیوانات خانگی دارند، در پی خریدن غذای حیوانات خانگی ارزان می باشند. خرید محصول به صورت عمده، مستقیم و بدون واسطه موجب می شود تا کالای مورد نظر با کیفیت اصلی و قیمت پایین در اختیار خریدار قرار بگیرد.

روش های گوناگونی وجود دارد که به خریداران کمک می کند تا محصولشان را با شرایط گفته شده، دریافت کنند. به عنوان مثال یکی از رایج ترین روش ها، روش های زیر می باشند: 

  • خرید عمده و مستقیم از شرکت های تولید کننده این مواد غذایی 

برای تهیه ی غذای حیوانات خانگی می توان به شرکت های بزرگی که در کشور در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید و کالای مورد نظر را تهیه کنید. 

  • خرید عمده و مستقیم از نمایندگی ها 

برخی شرکت ها برای توسعه ی کار خود، اقدام به اعطای نمایندگی ها به افراد دارای شرایط در شهر هایی که شرکت های تولید کننده غذای حیوانات خانگی وجود ندارد، کردند. افراد با مراجعه به نمایندگی های موجود در شهر خود می توانند غذای حیوان مورد نظرشان را به صورت مستقیم و عمده خریداری کنند. 

  • خرید اینترنتی از سایت ها و فروشگاه های معتبر 

اما برخی دیگر از شرکت و برند ها برای کاهش هزینه های اضافه خود و مشتریان، سایت ها و فروشگاه های اینترنتی خود را راه اندازی کردند. خریداران با مراجعه به سایت ها مشاهده می کنند که همه ی محصولات بر اساس اندازه، نوع برند، قیمت و موردی از این قبیل دسته بندی شده اند. شرکت ها و برند های بزرگ افرادی را که زمینه های غذای انواع حیوانات خانگی اطلاعات کفی داشته باشند، به عنوان مشاور استخدام می کنند. البته که بیشتر سایت ها این مشاوره ها را رایگان در اختیار متقاضیان کالاها قرار می دهند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما