خرید عمده خوراک سگ ژرمن

خوراک سگ از مواد غذایی مختلف و مقوی تشکیل شده است که تنوع بالایی داشته و به کارگیری آن ها سبب تقویت بدن و بالا بردن مقاومت سگ ها در مقابل بیماری ها می شود و برای همین تهیه این خوراک برای افزایش سلامتی سگ ها بسیار ضروری می باشد.خرید عمده خوراک سگ ژرمن از طریق این فروشگاه قابل انجام است و شما می توانید به صورت آنلاین بهترین و درجه یک ترین خوراک ها را با نرخی بسیار مناسب و همچنین صرف هزینه های کمتر به نسبت خریدهای حضوری خود انجام دهید و خریدی عالی را تجربه نمایید.

خرید عمده خوراک سگ ژرمن

آنچه باید از خوراک سگ نگهبان بدانید

آنچه باید از خوراک سگ نگهبان بدانید سگ های نگهبان به خاطر خصوصیات اخلاقی و جسمانی که دارند، باید غذاهای مخصوصی مصرف کنند تا قدرت بدنی بالایی برای محافظت و نگهبانی داشته باشند و بتوانند وظبفه خود را به خوبی انجام دهند و به همین منظور آنچه باید از خوراک سگ نگهبان بدانید را برایتان بازگو خواهیم کرد.

خوراک سگ های نگهبان باید از بهترین گوشت ها تهیه شده باشد و بهتر است حتما به صورت پخته شده به آن ها داده شوند تا مشکلی برایشان به وجود نیاید و یکی از خوراک های بسیار نفید برای آن ها گوشت های بوقلمون هستند که خواص زیادی دارند و این نوع سگ ها را به خوبی قوی می کنند.

همچنین خوراک این سگ ها باید گوشت های خالص و بدون استخوان باشند و حتما توجه کنید که به صورت تکه های بزرگ به آن ها ندهید، چون ممکن است باعث بروز مشکلاتی برای آن ها بشود و بهتر است آن را به تکه های کوچکتر تقسیم کرده و سپس به آن ها بدهید.

سگ های نگهبان وظیفه خطیری بر عهده دارند و برای همین سلامتی آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد و جالب است بدانید که این حیوانات علاوه بر خوراک های گوشتی نیاز مبرمی هم به مصرف گیاهان دارند و سبزیجات هم برای آن ها بسیار مفید واقع می شود و حتما در کنار غذاهای دیگر محصولات گیاهی همچون پوره سیب زمینی، هویچ و کاهو و… را هم قرار دهید.

خوراک خشک سگ چه ویژگی هایی دارد؟

خوراک خشک سگ چه ویژگی هایی دارد؟ برای آشنایی با خوراک خشک سگ‌ باید مشخصات این محصول را یاد بگیرید تا بتوانید از مزایا و کاربرد آن باخبر شده و در صورت لزوم استفاده خود را داشته باشید و به همین جهت توضیحاتی در ادامه این مطالب برایتان ارائه خواهیم داد تا بدانید خوراک خشک سگ چه ویژگی هایی دارد که برخی از آن ها به شرح زیر می باشد:

• اولین ویژگی که باید به آن اشاره کنیم ماندگاری بالای آن ها است که دلیل آن خشک بودن و عدم وجود رطوبت در آن می باشد و بر حسب این موضوع نگهداری از آن ها کار راحتی بوده و بدون قرار دادن در یخپال می توانید از آن ها در هرجایی که می خواهید نگهداری کرده و نگران خراب شدن آن ها به هیچ عنوان نباشید.

• این خوراک خشک به نوعی مکمل غذایی برای سگ ها محسوب می شود و انواع ویتامین ها و مواد دیگر تقویتی برای آن ها را دارا می باشد و بر همین اساس با به کارگیری آن دیگر نیازی به تهیه مکمل ها برای تقویت کردن سگ خود نخواهید داشت.

•ویژگی دیگر این محصول که باعث پرفروش تر شدن آن شده است، قیمت بسیار مناسب تر آن در مقایسه با محصولات مشابه در این زمینه می باشد که تهیه آن را به صرفه و هزینه های شما را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

•حمل و جابه جایی آن ها به خاطر خشک و سبک بودن بسیار راحت تر است و برای همین در مسافرت ها و تفریح رفتن و … با مشکل مواجه نخواهید شد.

•یکی از خصوصیات دیگر این محصول این است که باعث سلامت دندان های سگ هم خواهد شد و به سبب خشک بودن آن ها باید جویده شوند و این مورد تاثیری همانند مسواک زدن بر روی آن ها دارد.

مختصری درباره فرآیند تولید خوراک سگ

مختصری درباره فرآیند تولید خوراک سگ حتما برای خیلی از شماها این پرسش مطرح شده است که غذای سگ چگونه تهیه می شود که ما در این قسمت سعی داریم مختصری درباره فرآیند تولید خوراک سگ برایتان توضیحاتی ارائه دهیم.

مواد اولیه و اصلی این خوراک شامل آرد و غلات های مختلف و مواد تقویتی و … می شوند که ابتدا آن ها را به میزان لازم تهیه کرده و برای مخلوط کردن به دستگاه های بزرگی انتقال می دهند تا به خوبی مخلوط و به صورت پودری در بیایند.

سپی به مرحله بعدی که همان پختن مواد می باشد، منتقل شده و در مقابل حرارت بالا قرار داده می شوند تا کاملا پخته و آماده شوند و در صورتی که قصد تولید خوراک مرطوب سگ باشد، این مواد در این مرحله باید بسته بندی و آماده فروش شوند و در غیر این صورت باید به دستگاه های ویژه برای فارآیند خشک شدن بروند.

پس از انجام عملیات خشک سازی مواد نوبت به افزودن اسانس های مختلف می رسد تا طعم دار و خوشمزه تر شوند و در مرحله آخر هم آن ها را کاملا سرد کرده و در بسته بندی های مناسب قرار می دهند و بدین ترتیب یک خوراک سگ با کیفیت را تهیه می کنند.

مراکز عرضه خوراک سگ ژرمن

مراکز عرضه خوراک سگ ژرمن امروزه توجه به افزایش تعداد افرادی که از این حیوانات نگهداری می کنند و علاقه مردم به سگ ها که روز به روز هم بیشتر می شود، تولید و فروش خوراک آن ها هم را هم تحت تاثیر قرار داده است و افراد زیادی را ترغیب به ورود به این بازار کرده اند و برای این که میزان فروش خود را بالاتر ببرند و به مرکز ارائه این محصول در کشور تبدیل شوند، سعی در ارائه مستقیم و بدون واسطه تولیدات خود به مشتری ها کرده اند تا از این طریق اعتماد و رضایت آن ها را به دست آورند.

مراکز عرضه خوراک سگ ژرمن تانین کنندا و عرضه کننده بهترین غذای این نوع سگ هستند و محصولات تولیدی خود را بدون دخالت دلالان به خریداران با بهایی بسیار خوب و ارزان می فروشند و این کار را هم با تاسیس سایت فروش آنلاین صورت می دهند و بدین صورت فرصتی فراهم می آورند تا همگان بتوانند برای خرید این خوراک با مرغوبیت بالا و هزینه پایین به راحتی بدون مراجعه حضوری اقدام کرده و ثبت سفارش کنند و در مدت کوتاهی آن ها را از طریق پست در آدرس ثبت شده مورد نظر خود تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما