خرید تشویقی سگ طعم مرغ

برای خرید تشویقی سگ طعم مرغ با نرخی مناسب و در حجم زیاد می توان به مرکز فروش اصلی تشویقی ایرانی سگ سر زد و تمام انواع تشویقی از جمله تشویقی سطلی سگ و تشویقی سگ مدادی را خریداری نمود. راهنمای انتخاب، طرز تهیه، نحوه مصرف و قیمت تشویقی سگ طعم مرغ موضوعاتی هستند که پیرامون آن ها در ادامه این مقاله سخن خواهیم گفت. لطفاً برای توضیح های جامع تر ما را همراهی کنید.

خرید تشویقی سگ طعم مرغ

طرز تهیه تشویقی سگ طعم مرغ

طرز تهیه تشویقی سگ طعم مرغ

طرز تهیه تشویقی سگ طعم مرغ موضوعی است که می خواهیم در خصوص آن در این بخش از مقاله با شما سخن بگوییم. البته باید متذکر شویم که تشویقی هایی که با مرغ برای سگ ساخته می شوند بسیار متنوع هستند و می توان تعداد بسیار زیادی از این نوع تشویقی ها را فراهم کرد.

اما ما در این بخش قرار است نحوه آماده سازی یک تشویقی خانگی و یک نوع تشویقی صنعتی را برای شما شرح دهیم. همانگونه که می دانید دو نوع روش برای تهیه خوراک حیوانات وجود دارد که این دو روش شامل روش صنعتی و روش سنتی می باشند.

در روش صنعتی همانگونه که از نام آن مشخص است با استفاده از ابزار های صنعتی و در کارخانه اقدام به تولید تشویقی می کند. در این روش همه مواد اولیه تهیه شده و پس از شست و شوی مواد آن ها را در آسیاب های ویژه ریخته و به شکل مایه خمیر در می آورند و پس از پختن به اشکال هندسی ویژه در قالب های به خصوصی در می آورند و سپس در خشک کن قرار می دهند تا خشک شوند. سپس آن ها را پس از سرد شدن به قسمت بسته بندی می فرستند تا آماده ارسال به بازار گردند.

اما یک نوع تشویقی خانگی با طعم مرغ به این صورت تهیه می شود که ابتدا مقدار معینی گوشت مرغ، آرد، موز و تخم مرغ را در یک غذاساز ریخته و خوب با هم ترکیب می کنند. سپس با دست گلوله هایی بر می دارند و در سینی ویژه فر به شکل بیسکویت های گرد در می آورند و سپس در دمای معین آن ها را می پزند. بعد از فر خارج کرده و پس از سرد شدن قابل استفاده برای سگ هستند.

زمان مصرف تشویقی سگ

زمان مصرف تشویقی سگ

زمان مصرف تشویقی سگ مدادی و یا تشویقی سطلی سگ چه هنگام است؟ این سوالی است که بار ها و بار ها توسط صاحبان سگ ها پرسیده شده است.
برای این که به آن پاسخ داده باشیم ابتدا لازم است این نکته را یادآوری کنیم که در مورد غذای تشویقی سگ حرف می زنیم که در زمره خوراک اصلی سگ محسوب نمی شود و نباید همیشه در اختیار سگ قرار گیرد. زیرا اگر همیشه و در هر وقت از روز این خوراکی به سگ داده شود، سگ دیگر انگیزه ای برای انجام کار هایی که به او داده شده است از خود نشان نمی دهد.

بنابراین نمی توان در هر زمانی از شبانه روز این نوع خوراکی را به سگ داد و فقط باید در برخی از مواقع روز که سگ در حال آموزش است و کار خود را به درستی انجام داده است این خوراکی را به او داد. همچنین زمانی می توان به او تشویقی مورد علاقه اش را داد که سگ افسرده باشد و برای بازگشت به فعالیت های روزانه نیاز به مشوق دارد. از این رو بهتر است میزان مصرف آن معین و بر اساس برنامه ریزی دقیق باشد.

راهنمای انتخاب تشویقی سگ طعم مرغ

راهنمای انتخاب تشویقی سگ طعم مرغ

راهنمای انتخاب تشویقی ایرانی سگ و یا تشویقی خارجی سگ با طعم مرغ مطلبی است که پیرامون آن در این قسمت از مطلب با شما صحبت خواهیم کرد. اگر می خواهید یک تشویقی خوب برای سگ خود انتخاب کنید باید پارامتر های زیادی را در هنگام خرید این خوراکی در نظر بگیرید که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد. برخی از فاکتور هایی که برای انتخاب یک تشویقی باید مورد توجه قرار داد به شرح زیر هستند:

  • این تشویقی از مواد اولیه تازه و مرغوب ساخته شده باشد و در آن از ویتامین ها و مواد معدنی مفید برای بدن سگ به کار رفته باشد و مطابق با استاندارد های روز دنیا فراهم شده باشد.
  • سگ برای خوردن آن از خود علاقه نشان دهد و متناسب با سلیقه غذایی حیوان باشد. زیرا اگر سگ از خوردن آن لذت نبرد مطمئن باشید کار هایی که از او خواسته شده است را به درستی انجام نمی دهد.
  • علاوه بر کیفیت خوب مواد اولیه و ساخت باید بسته بندی محصول نیز از کیفیت عالی برخوردار باشد تا از ورود نور و رطوبت به درون بسته تشویقی پیشگیری گردد و از فساد زودرس محصول جلوگیری به عمل آید.
  • قیمت، فاکتور مهم دیگری است که خریداران این محصول باید آن را مدنظر قرار دهند. اگر قرار است دو محصول با کیفیت یکسان را بررسی کنید همیشه آن محصولی که از قیمت پایین تری برخوردار است را انتخاب نمایید زیرا از لحاظ اقتصادی برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت تشویقی سگ طعم مرغ

قیمت تشویقی سگ طعم مرغ

قیمت تشویقی سگ طعم مرغ به پارامتر های زیادی وابسته است که از آن جمله می توان به حجم سفارش، نوع عرضه، وزن محصول، روش تولید، نوع بسته بندی، برند سازنده، مواد اولیه به کار رفته، نرخ تورم و ارز اشاره داشت. به عنوان مثال اگر شما تشویقی را به صورت کلی خریداری نمایید قیمت تمام شده آن بسیار کمتر از خرید جزئی می باشد.

بنابراین قیمت محصولات در بازرگانی دارا پت که یک فروشنده اینترنتی خوراک حیوانات خانگی نظیر تشویقی سگ و گربه می باشد به سبب این که با تولید کننده در ارتباط مستقیم می باشد و این محصولات انبوه عرضه می گردند بسیار کمتر از قیمت این محصولات در بازار های رایج می باشد.

برای این که از نرخ روز خوراک حیوانات این مجموعه، تضمین خرید، اصالت فیزیکی کالا، نحوه ارسال محصول به محل زندگی شما و دیگر خدمات این مرکز اینترنتی فروش آگاهی به دست آورید به واسطه راه های ارتباطی که در این سایت قرار داده شده با ما در تماس باشید.

کارشناس های مجرب این مجموعه آماده هستند تا به همه سوال های شما در خصوص محصول تشویقی سگ پاسخ دهند و به راهنمایی شما در این عرصه بپردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما