تولید کنندگان خوراک گربه ایران

اگر به حیوانات علاقه دارید و دوست دارید حیوانات دچار سوء هاضمه نشوند. یکی از مهمترين مباحث در پرورش و نگهداری تمامی حيوانات خانگی تغذیه است. در این مقاله شما را راهنمایی می‌کنیم تا اطلاعات خود را در مورد خوراک گربه ایران افزایش دهید. گربه ی که در حیات وحش و بیرون زندگی می کند و به دنبال شکار خود می رود فعالیت و جست خیز بیشتری طبیعتا نسبت به گربه ی خانگی دارد لذا جیره ای غذای و کمیتها باید متفاوت باشد.

تولید کنندگان خوراک گربه ایران

بارز ترین ویژگی های خوراک کنسروی گربه

بارز ترین ویژگی های خوراک کنسروی گربه توجه داشته باشید کدام مغذی(انرژی بیشتری به گربه می دهد و او را سرحال و شاداب می کند) و خوشمزه است. حال به طرز تهیه یکی از این غذاهای مغزی و مرغوب می پردازیم. تجهیزات: فر _ مواد مورد نیاز: کنسرو سینه بوقلمون 285 گرم کنسرو سینه مرغ 145 گرم ؛ 150 گرم آرد ذرت 125 گرم شیر خشک ، آرد سویا 210 گرم 340 گرم آرد گندم کامل؛ 115 گرم جوانه گندم 68 گرم مخمر آبجو روغن نباتی 15 میلی لیتر و آب 470 میلی لیتر دستورالعمل ها 1)فر و ورق پخت خود را آماده کنید. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتیگراد) گرم کنید و در همین حال ورق را آماده کنید. برای جلوگیری از چربی اضافی در رژیم غذایی گربه ، لطفاً از روغن یا کره برای چرب کردن ورقه پخت استفاده نکنید.

به جای آن کاغذ روغنی را در نظر بگیرید. ورق را با آن بپوشانید تا برای پخت آماده شود. 2)لطفاً همه مواد خشک این دستور را بردارید و در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید. آرد ذرت ، آرد سویا ، آرد گندم کامل ، جوانه گندم ، شیر خشک و مخمر آبجو سپس باید با استفاده از یک قاشق چوبی مخلوط کنید. 3)مرغ و روغن ها را در یک کاسه کوچک خرد کنید. گوشت بوقلمون ، کنسرو مرغ و روغن نباتی را در یک کاسه بریزید و از چنگال برای له کردن آنها استفاده کنید. در حالی که مواد تشکیل دهنده طیور پروتئین مورد نیاز گربه را تامین می کنند .

که به سلامت حیوان خود کمک کنیم. به طور طبیعی بچه گربه‌ ها تا دو ماهگی شیر مادر را مصرف می‌کنند. اگر شما بچه گربه ای را نگهداری می کنید که مادر ندارد. و حواستان باشد در دوران که شیر باید مصرف کند غذاهای جامد، بخصوص خام_گوشتی به هیچ عنوان به آنها ندهید. چرا که دچار سوء هاضمه می شوند و میمیرند. بهتر از بعد از سن 5 هفتگی کم کم آنها را با غذای جامد آشنا کنید.و اگر غذای خشک گربه هر چند غذای خشک بچه گربه باشد. بهتر است بعد از سن 6 هفتگی مصرف شود. یک غذای متعادل برای یک گربه خانگی، غذایی است كه تمامی احتياجات غذايی شامل: پروتیين، چربی، كربوهيدارت، ويتامين‌ها، مواد معدنی را تامين كند. شما می‌توانید

نکات کلیدی در انتخاب خوراک بچه گربه

نکات کلیدی در انتخاب خوراک بچه گربه آشنایی با انواع خوراک بچه گربه به انتخاب مناسب از این محصولات منجر می شود. بافت و مواد اولیه به کار رفته در ساخت و تهیه این مواد غذایی مخصوص به گربه ها، متفاوت هستند و به همین سبب موجب تشکیل انواع غذا های گربه ما مزه های مختلف نیز می شوند. برخی از مدل ها و طعم های آن ها را در زیر مشاهده می کنید: برخی از مدل های آن ها با طعم مرغ و برنج همراه می باشند.

این مزه برای گربه های شکاری بسیار لذیذ خواهد بود. این غذا ها به صورت خشک نیز آماده سازی می شوند. برخی از مدل های این غذا ها نیز مزه گوشت قرمز می دهند. این نوع غذا ها با عصاره گوشت همراه می باشند. افزون بر این که این جانوران از مزه آن ها بسیار لذت می برند، خاصیت بسیاری نیز برای آن ها به همراه دارند. این غذا ها اغلب خشک می باشند. مکمل ها و ویتامین های بسیاری را نیز در ساختار آن ها به کار برده اند که سبب رشد هر چه بهتر و بیش تر این جانوران می شود. در ساخت و تهیه هر یک از مدل های آن ها از مواد بسیار مرغوبی بهره می برند.

به همین سبب کیفیت نهایی آن ها بسیار بالا ارزیابی می شود. در خرید آن ها باید برخی از مشخصه های مهم این محصولات را نیز مد نظر قرار دهید که در ادامه به شرح کلی آن ها می پردازیم. با ما همراه باشید. تولید خوراک گربه بسیار راحت است خوراک کنسروی گربه مورد علاقه ی افراد زیادی است صادرات خوراک گربه بسیار رونق دارد

خصوصیات قابل توجه خوراک خشک گربه

خصوصیات قابل توجه خوراک خشک گربه این حیوانات باید از غذا هایی مناسب برخوردار باشند. در این راستا این مرکز معتبر خرید و فروش اقلام غذایی گربه، مواد غذایی ای را در ساختار این غذا ها جای داده است که هر یک از آن ها برای بدن آن ها مورد نیاز است. در تهیه آن ها از غلات بسیاری بهره برده شده است. این مواد به صورت صد در صد بهداشتی آماده می شوند و به همین سبب نیز خرید از آن ها بسیار گسترش یافته است.

آن ها را به خوبی بسته بندی نیز کرده اند و به این طریق به فروش می رسانند. چرا که نحوه بسته بندی شان بسیار در حفظ کیفیت آن ها تاثیر گذار می باشد. ب ه همین سبب نیاز است که به بسته بندی های آن ها دقت لازم انجام رسد. بسته بندی های آن ها محصول را از نم و رطوبت در امان نگاه داشته و از تابش مستقیم نور خورشید به آن ها نیز جلوگیری می کنند. در ادامه می خواهیم، شما را با برخی از مدل های این خوراک های گربه بیش تر آشنا کنیم و طعم های آن ها را با هم برشماریم. با ما در این مقاله همراهی کنید.

بازار خرید خوراک گربه ایران

بازار خرید خوراک گربه ایران خرید خوراک گربه را می توانید در مدل های مختلفی خریداری کنید. هر یک از این محصولات بسیار مخصوص به ذائقه برخی از این جانوران می باشند. قیمت کلی خوراک خشک گربه بر اساس برخی پارامتر های اساسی تعیین می گردد. خوراک گربه کنسروی دارای تاریخ های انقضا و تولید است ک باید در حین خرید به این موارد دقت لازم را داشته باشید.

قیمت خوراک گربه اگر آن ها را به صورت کلی تهیه و خریداری کنید، بسیار برای شما به صرفه خواهد بود. به همین سبب نیز به شما توصیه می کنیم که آن ها را به تعداد بالاتری تهیه کنید. از آن جا که اغلب این غذا ها خشک می باشند، دیرتر فاسد شده و تاریخ انقضا های بیش تری دارند، پس می توانید نیاز های غذایی یک ساله و یا چند ماهه گربه خود را به صورت یک جا تهیه نمایید. سفارش آن ها از جای جای کشور ما مقدور میسر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما