تولید کننده کنسرو گربه باکیفیت

امروزه در ایران تولید کننده کنسرو گربه باکیفیت بسیار زیاد است و کارخانه های غذای حیوانات در ساخت خوراک برای این گروه از حیوانات خانگی فعالیت می نمایند و مرغوب ترین خوراک کنسروی را برای گربه ها فراهم می کنند. اگر می خواهید این محصول را با نرخی ارزان و در حجم زیاد خریداری کنید بهتر است که به مرکز پخش کنسرو گربه سر بزنید. در ادامه این مقاله در خصوص دلایل استفاده از غذای کنسرو در رژیم غذایی گربه سخن خواهیم گفت. لطفاً همراه ما باشید.

تولید کننده کنسرو گربه باکیفیت

دلایل استفاده از کنسرو در رژیم غذایی گربه

دلایل استفاده از کنسرو در رژیم غذایی گربه

دلایل زیادی برای استفاده از کنسرو در رژیم غذایی گربه وجود دارد که در این بخش به برخی از این دلایل اشاره خواهیم داشت. بعضی از علل کاربرد کنسرو در وعده های غذایی گربه ها به شرح زیر هستند:

  • رطوبت در خوراک کنسرو زیاد است و در بعضی مواقع نزدیک به 60 درصد می رسد. از آنجایی که برخی از گربه ها تمایل کمتری به آب خوردن نشان می دهند این میزان رطوبت در کنسرو می تواند بخش زیادی از آب مورد نیاز بدن این حیوان را در طول روز تامین نماید.
  • کنسرو ها از پروتئین های حیوانی مانند گوشت مرغ، گاو، گوسفند، اردک، بوقلمون و ماهی تهیه می گردند و به همین سبب دارای درصد زیادی پروتئین و چربی هستند که می توانند برطرف کننده نیاز بدن گربه ها به این مواد غذایی مفید باشند و در انرژی بخشیدن به آن ها تاثیر زیادی داشته باشند.
  • خوراک کنسرو گربه جون تحت شرایط وکیوم تولید می گردد به همین سبب برای مدت زمان زیادی قابل نگهداری است و می توان برای سفر و محیط های خارج از خانه نیز آن را برای گربه به همراه برد.

مرکز پخش کنسرو گربه باکیفیت

مرکز پخش کنسرو گربه باکیفیت

بازرگانی دارا پت که یک مرکز پخش کنسرو گربه باکیفیت می باشد محصولات خود را با نرخی اقتصادی به سر تا سر نقاط ایران در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خوراک کنسرو گربه و دیگر محصولات این بازرگانی به واسطه راه های ارتباطی مستقر در این سایت با همکاران ما در تماس باشید تا به راهنمایی شما اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما