تولید کننده کنسرو غذا سگ ایرانی

امروزه استفاده از انواع سگها برای نگهبانی باب و مرسوم شده است به عبارت دیگر استفاده از این سگ ها به علت هزینه کم و هوشیاری بالای این حیوانات مرسوم شده است، این سگ ها دارای نژادهای مختلفی هستند به همین دلیل باید مطابق با نژاد آن ها از بهترین خوراک و غذا برای آن ها استفاده کنید، تولید کننده کنسرو غذا سگ ایرانی، بهترین خوراک ها را تولید می کند تا حیوانات شما بتوانند در طول شبانه روز فعالیت بهتری داشته باشند.

تولید کننده کنسرو غذا سگ ایرانی

کنسرو غذا سگ نگهبان چه ویژگی هایی دارد؟

کنسرو غذا سگ نگهبان چه ویژگی هایی دارد؟ اگر سگ نگهبان دارید حتما یکی از سوال های اسای شما این است که کنسرو غذا سگ نگهبان چه ویژگی هایی دارد؟

باید بگوییم که حیوانات نیز مانند انسان ها به غذاهای کاملی نیاز دارند تا بتوانند در طول روز فعالیت خوبی داشته باشند یک غذای باکیفیت سگ باید دارای پروتئین و کربوهیدارت باشد تا بتواند به خوبی انرژی مورد نیاز بدن سگ را فراهم آورد.

همچنین بهترین غذای کنسروی سگ باید دارای مقدار کافی چربی باشد همچنین باید دارای ترکیبات ویتامینی باشد زیرا سگ برای بالا رفتن انرژی به انواع ویتامین ها و چربی ها نیاز دارد.

در تولد غذای سگ نباید از هیچگونه ماده افزودنی همچون ادویه جات استفاده شود زیرا سگ ها با این ادویه ها سازگاری ندارند و ممکن است برای سگ مشکلات گوارشی ایجاد کند.

بهترین غذای سگ باید متناسب با نوع سگ، سن آن، جنسیت سگ و … انتخاب شود در هنگام خرید حتما به این ویژگی ها توجه کنید و با دقت اطلاعات روی کنسرو را مطالعه کنید و سپس از آن برای تغذیه سگ استفاده کنید.

به یاد داشته باشید سگ های پیر نگهبان باید دارای تفاوت غذایی با سگ هایی باشند که جوان تر هستند زیرا سگ های پیر به راحتی نمی توانند غذاها را بجوند به همین علت باید از غذاهای نرم تر برای آن ها استفاده شود.

3 مورد از مزایای کنسرو غذا سگ بالغ

3 مورد از مزایای کنسرو غذا سگ بالغ 3 مورد از مزایای کنسرو غذا سگ بالغ را می توان به صورت زیر بیان کرد:

  1. معمولا حیوانات در هنگام استفاده از غذاهای مختلف کثیف کاری می کنند به همین دلیل باید کنسرو غذای سگ به گونه ای تولید شود که در هنگام استفاده حیوان کثیف کاری کمتری صورت بگیرد این خوراک ها به صورت های مختلف خشک و تر مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. کنسروهای غذای باکیفیت به گونه ای تولید می شوند که بتوانند به تمامی نیازهای سگ بالغ جواب دهند همچنین بهترین کنسرو باید در عین دارا بودن مواد مغذی، کمیت خوبی نیز داشته باشد تا سگ بتواند با مصرف این محصول به خوبی سیر شود.
  3. غذای کنسرو سگ باید دارای طعم لذیذی برای این حیوان باشد تا بتواند به راحتی از آن استفاده کند همچنین این محصول باید در عین مقوی بودن چاق کننده نباشد زیرا سگ هایی که چاق شوند دیگر نمی توانند به خوبی وظایف خود را انجام دهند.

آشنایی مختصر با کنسرو غذا سگ تازه

آشنایی مختصر با کنسرو غذا سگ تازه غذای کنسرو سگ دارای املاح و ویتامین های زیادی است تا سگ بتواند نیاز خود را تامین کند البته به یاد داشته باشید برای توله سگ هایتان حتما از شیر نیز استفاده کنید برای این کار باید از شیر خشک استفاده کنید و در صورت امکان توله را باید در کنار مادرش قرار دهید تا از شیر مادر استفاده کند.

بسیاری ها تصور می کنند چون سگ ها جز حیوانات به حساب می آیند می توان از هر محصولی برای تغذیه آن ها استفاده کرد در صورتی که این تصور اشتباه بزرگی است غذای سگی که تهیه می کنید به هیچ وجه نباید از رنگ ها و مواد افزودنی غیر خوراکی در تهیه آن استفاده شده باشد.

یکی از ویژگی های غذاهای کنسرو شده سگ تازه بودن آن ها است به همین دلیل حیوان به اشتهای بیشتری از آن استفاده می کند، این محصولات به گونه ای تولید شده اند تا هیچ هوایی به آن ها نفوذ نکند و این باعث می شود تا این غذاها از وجود میکروب و هوا عاری باشند وبه این ترتیب همواره تازه هستند و سگ با اشتهای زیادی از این محصولات استفاده می کند بنابراین هماوره سعی کنید کنسرو غذا سگ تازه را از فروشگاه های معتبر تهیه و استفاده نمایید.

اگر چه غذای سگ باید از همه املاح در آن وجود داشته باشد اما همواره باید مقدار پروتئین آن بسیار بیشتر از چربی و کربوهیدرات موجود در آن باشد زیرا پروتئین می تواند باعث رشد عضلات سگ شود و در نتیجه ورزیدگی بدن سگ را به دنبال خواهد داشت در صورتی که کربوهیدرات و چربی زیاد می تواند سگ را به شدت چاق کنند و عملکرد این حیوان را تحت تاثیر قرار دهند.

اگر نمی توانید از این غذاها برای تغذیه حیوان خود استفاده کنید سعی کنید از خوراکی ها و غذاهای مناسب در خانه سگ خود را تغذیه کنید برای این کار می توانید از انواع گوشت سفید و گوشت قرمز، ماهی، جگر و دیگر غذاهای آماده استفاده کنید سعی کنید گوشت های نرم تر و باکیفیت تر را برای حیوان خود استفاده کنید تا به راحتی در معده این حیوانات هضم شوند و املاح آن جذب بدن سگ شوند.

فروشندگان انواع کنسرو غذا سگ ایرانی

فروشندگان انواع کنسرو غذا سگ ایرانی فروشندگان انواع کنسرو غذا سگ ایرانی بهترین نوع این محصولات را تولید و در بازار عرضه می کنند متاسفانه با مشکلات زیادی که در واردات وجود دارد و با توجه به تغییرات نرخ ارز مشکلات زیادی در تامین غذای کنسرو سگ وجود دارد، فروشندگان کنسرو غذا سگ این محصول را در کارخانجات ایرانی تولید و در بازار عرضه می کنند این محصولات دارای کیفیت مشابه و حتی بهتر از محصولات خارجی هستند ضمن این که این محصولات دارای قیمت های پایین تری هستند.

به یاد داشته باشید هیچگاه نباید غذایی را به سگ خود تحمیل کنید همواره باید اجازه دهید سگ غذای خود را انتخاب کند و شما با شناسایی ذائقه سگ بهترین نوع غذا را برای این حیوان تامین کنیید ما با داشتن متخصصان و افراد حاذق و با تجربه در این زمینه سعی می کنیم به شما مشاوره بدهیم تا بتوانید بهترین غذاها را برای سگ های خود شناسایی کنید ضمن این که این غذاها را با قیمت های بسیا رمناسب در اختیار شما قرار خواهیم داد.

قبل از استفاده از غذا حتما با یک دامپزشک مشورت کنید زیرا دامپزشک می تواند به شما درتهیه بهترین نوع غذای کنسروی کمک کند اگر دسترسی به خرید این محصولات ندارید می توانید از فروشگاه اینترنتی ما این غذاها را در حجم دلخواه تولید کنید و از آن ها استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما