تولید کننده معتبر کنسرو سگ طبیعی

عرضه کنسرو سگ طبیعی توسط تولید کننده کنسرو سگ معتبر با نرخ کارخانه و به صورت عمده برای صادر کنندگان و بازرگانان این حرفه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر تمایل دارید که با موادی که برای تولید کنسرو سگ طبیعی لازم هستند آشنا شوید لطفاً در ادامه نوشته ما را همراهی کنید.

تولید کننده معتبر کنسرو سگ طبیعی

مواد لازم برای تولید کنسرو سگ طبیعی

مواد لازم برای تولید کنسرو سگ طبیعی

مواد لازم برای تولید کنسرو سگ طبیعی موضوعی است که در این بخش از متن می خواهیم در خصوص آن با شما سخن بگوییم.

در ابتدا باید بگوییم که کنسرو طبیعی برای سگ در واقع به این معنی است که در ساخت این خوراک از مواد اولیه طبیعی و سالم بدون استفاده از افزودنی های غیر مجاز نظیر رنگ های خوراکی و یا مواد نگهدارنده استفاده گردیده است.

مواد مورد نیاز برای ساخت یک کنسرو طبیعی به منظور تغذیه سگ به شرح زیر هستند:

  1. مواد پروتئینی جانوری نظیر گوشت پرندگان و دام ها در ساخت خوراک کنسروی برای سگ در درجه اول اهمیت قرار دارند. اعضاء مختلف بدن حیواناتی چون بوقلمون، مرغ، بره، گاو، اردک، ماهی و میگو را در ساخت کنسرو طبیعی سگ به کار می گیرند. قسمت های مختلف بدن این حیوانات نظیر سیرابی و جگر در ساخت کنسرو سگ به کار گرفته می شود.
  2. چربی ها در ساخت خوراک این حیوان از اهمیت زیادی برخوردارند. بهترین گزینه استفاده از چربی های حیوانی برای استفاده در کنسرو سگ می باشد.
  3. سبزی و میوه جات در تامین ویتامین هایی نظیر ویتامین سی و ویتامین آ برای سگ از جایگاه ویژه ای برخوردارند و علاوه بر آن طعم خوبی را به کنسرو سگ می دهند.
  4. کربوهیدرات ها دربرگیرنده درصد کم اما پر اهمیت برای تغذیه سگ هستند و به همین سبب در کنسرو ها جزء مواد ضروری به شمار می روند. سیب زمینی و یا برنج تامین کننده خوبی برای کربوهیدرات به شمار می روند.

عرضه مستقیم کنسرو سگ طبیعی

عرضه مستقیم کنسرو سگ طبیعی

عرضه مستقیم کنسرو سگ طبیعی در این مرکز نیز انجام می شود.

بازرگانی دارا پت با ارتباط مستقیم با کارخانه داران، محصولات غذایی برای سگ را به صورت عمده و با نرخ تولیدی در اختیار مشتری های خویش قرار می دهد.

لطفاً برای اطلاع از قیمت خوراک کنسروی سگ و دیگر محصولات و خدمات این بازرگانی با ما به واسطه راه های ارتباطی این سایت در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما