تولید کننده غذا مکمل گربه ویتامینه

تولید کننده غذا مکمل گربه ویتامینه، با استفاده از مواد اولیه درجه یک، بهترین نوع خوراک ها را فرآوری می کند. این نوع از محصولات، بر اساس فرمول هایی که طی تحقیقات گسترده ای به دست آمده، ساخته می شوند. از سویی، تولید مکمل غذا گربه با در نظر گرفتن مسائل بهداشتی و استانداردهای جهانی انجام می شود.

تولید کننده غذا مکمل گربه ویتامینه

ضرورت استفاده از مکمل در رژیم غذای گربه

ضرورت استفاده از مکمل در رژیم غذای گربه

اجازه دهید پیش از بحث ضرورت استفاده از مکمل در رژیم غذای گربه، به این موضوع بپردازیم که چنین حیواناتی به چه نوع خوراکی نیاز دارند. طبعاً آنان هم مانند موجود دیگر روی کره خاکی، بدن شان احتیاجاتی دارد که باید از طریق تغذیه سالم، کمبودها را برطرف کنند.

یک غذای خوب باید ترکیبی از پروتئین، آمینو اسیدها، ویتامین آ، گروه ب، ث، ای و مواد معدنی همچون فسفر، آهن، کلسیم، زینک و سرانجام آب باشد. اما در یک وعده غذایی، ممکن است که چنین موادی، کم باشد و برای همین، نیاز است که هر از گاهی از مکمل ها استفاده شود.

در واقع، غذاهایی که به مکمل مشهور هستند، شامل مولتی ویتامین ها، مخمرها و مالت می باشند. این خوراک ها سبب می شوند تا شاهد گوله شدن موی حیوان یا امراض دیگری از قبیل آرتروز، امراض قلبی و حتی کم رنگ شدن موهای شان نباشیم.

از سویی، برخی از این محصولات، تقویت کننده تاندون ها و مفاصل هستند که این خود نشان می دهد تا چه اندازه می توانند، مفید باشند. اما از بهترین فروشنده مکمل گربه می توانید مرغوب ترین ها را به دست آورید که در بخش بعدی، معرفی می کنیم.

فروشنده انواع مکمل دارویی و غذای گربه

فروشنده انواع مکمل دارویی و غذای گربه

برای کسانی که در حوزه خرید و فروش جزئی انواع خوراک حیوانات خانگی به ویژه گربه ها فعالیت می نمایند، و قصد خرید را به صورت کلی دارند، پیشنهاد می دهیم که به فروشنده انواع مکمل دارویی و غذا مکمل گربه مراجعه کنند.

مرکز عرضه، محصولاتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که تولید شده توسط مارک های معتبر دنیا است. از طرفی، این فرآورده ها کاملاً طبق استانداردها ساخته شده اند و از سوی دیگر، مشخصاً ذکر شده که برای چه منظوری می توان آن ها را به کار برد.

در هر حال، تهیه این محصولات در بسته بندی های متفاوتی انجام پذیر است که آن‌ ها را به صورت سطلی، تیوبی و یا پاکت های مقوایی ارائه می دهند. همچنین این کالاها به شکل تر، خشک، نیمه مرطوب و منجمد می توانند باشند. روی هم رفته، چنین فرآورده هایی را می توانید در این وزن ها به دست آورید:

• 30 گرم
• 100 گرم
• 500 گرم
• 1 کیلوگرم
• 5 کیلوگرم
• 10 کیلوگرم

این مرجع فروش، غذا مکمل گربه و سایر خوراک های دیگر را در طعم ها و با تضمین کیفیت برای مشتریان عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما