تولید کننده غذای اصلی سگ

هنگامی که غذای اصلی سگ را از تولید کننده و یا کارگاه های تولید غذای سگ خریداری می کنید، همیشه از کیفیت و تازگی محصول و مناسب بودن قیمت آن مطمئن هستید. عرضه غذای سگ به صورت مستقیم و در حجم زیاد در مرجع فروش خوراک سگ صورت می پذیرد. در این پست می خواهیم در خصوص مشخصات غذای اصلی سگ گفتگو کنیم. بنابراین با ما همراه باشید.

تولید کننده غذای اصلی سگ

بررسی مشخصات غذای اصلی سگ

بررسی مشخصات غذای اصلی سگ

بررسی مشخصات غذای اصلی سگ موضوع مورد بحث ما در این قسمت از متن می باشد. شاید برای بسیاری از خوانندگان این سوال مطرح شود که: غذای اصلی سگ چیست و دارای چه ویژگی هایی است؟

برای پاسخ این پرسش و بررسی مشخصات خوراکی که به عنوان غذای اصلی به سگ ها داده می شود باید عرض کنیم که گوشت و سبزیجات و میوه ها را می توان در زمره خوراک اصلی برای سگ ها به شمار آورد.

پروتئین، چربی، فیبر، کربوهیدرات، املاح معدنی و ویتامین ‌ها موادی هستند که باید در غذای اصلی سگ ها گنجانده شوند. لیکن میزان مورد نیاز از هر یک از این مواد بر اساس نژاد سگ، سن سگ، وضعیت بدنی، مقدار فعالیت روزانه سگ، اندازه هیکل سگ، سلیقه غذایی حیوان و امراضی که به آن دچار می گردد توسط متخصصان تغذیه خوراک حیوانات در آزمایشگاه های پیشرفته اندازه گیری شده و به ترکیب خوراک اضافه می شود.

گوشت گاو، گوشت گوسفند، گوشت مرغ، گوشت بوقلمون، گوشت اردک و همچنین گوشت آبزی هایی چون ماهی و میگو خوراک های سرشار از پروتئین و چربی مورد نیاز برای سگ ها را تشکیل می دهند.

در کنار این غذا های گوشتی می توان از غلات و نان و سبزی های تازه برای تامین فیبر و ویتامین های بدن حیوان بهره جست.

باید بدانیم که در غذایی که برای سگ ها تهیه می شود از مواد خوراکی تازه استفاده شود. بهتر است تهیه خوراک برای سگ را بر عهده متخصصان این امر بگذاریم و از برند های شناخته شده غذای آماده سگ، خوراک برای این حیوان را خریداری کنیم. زیرا با این کار همیشه می توان از دریافت املاح مورد نیاز بدن سگ به اندازه کافی مطمئن بود.

عرضه کننده غذای اصلی سگ

عرضه کننده غذای اصلی سگ

بازرگانی دارا پت که در زمینه فروش خوراک حیوانات خانگی فعالیت می نماید، عرضه کننده غذای اصلی سگ به صورت انبوه و با قیمت مناسب می باشد.

برای تجار بزرگی که بازار های داخلی و بین المللی را در اختیار گرفته اند خرید از مرجع اصلی و تولید کننده در اولویت انتخاب های خرید می باشد. زیرا خرید کلی محصول سبب می گردد که قیمت تمام شده آن بسیار ارزان تر از خرید به صورت جزئی باشد.

برای آگاهی از نرخ محصول و سایر خدمات این مجموعه با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما