تولید کلی غذا خشک سگ ارزان

تهیه غذا خشک سگ ارزان برای کسانی که در زمینه صادرات غذا سگ فعالیت می نمایند بسیار مهم است. از اینرو این بازرگانان لازم است که محصولات مورد نیاز خود را به صورت کلی از مرکز تولید غذا سگ خریداری نمایند تا از لحاظ اقتصادی برای آن ها مقرون به صرفه باشد. در بخش بعدی پیرامون مواد مغذی غذا خشک سگ صحبت خواهیم کرد. لطفاً با ما همراه باشید.

تولید کلی غذا خشک سگ ارزان

مواد مغذی در غذا خشک سگ چیست؟

مواد مغذی در غذا خشک سگ چیست؟

ممکن است این سوال برای اشخاص زیادی مطرح شده باشد که: مواد مغذی در غذا خشک سگ چیست؟

در جواب این پرسش باید بگوییم که غذا های خشکی که برای سگ ها تهیه می شوند بسیار متنوع هستند و از اینرو نوع و مقدار مواد مغذی در هر یک از آن ها با یکدیگر تفاوت دارد. لیکن به طور کلی می توان برخی از مواد مفید غذایی در خوراک خشک سگ ها را به شرح زیر برشمرد:

چربی: چربی یک ماده مغذی مورد نیاز برای بدن سگ به شمار می رود و سبب افزایش انرژی در بدن حیوان می گردد. مقدار چربی در خوراک خشک سگ حدود 10 تا 12 درصد می باشد.

پروتئین: پروتئین اصلی ترین ماده مغذی در خوراک خشک برای سگ می باشد که مقدار آن به طور تقریب بین 23 تا 30 درصد در نظر گرفته می شود.

فیبر: فیبر لازمه غذای سگ به شمار می رود زیرا در هضم غذا و بهبود عملکرد سیستم گوارش نقش زیادی را ایفا می نماید. مقدار پنج درصد فیبر در خوراک خشک لازم است به کار گرفته شود.

رطوبت: میزان رطوبت در خوراک خشک به سبب این که باید برای مدت زمان طولانی تری نگهداری گردد کم است که از پنج تا هشت درصد می باشد.

ویتامین ها: ویتامین ها و مواد معدنی جون ویتایمن دی، ویتامین ای، آهن، کلسیم، فسفر و پتاسیم در ساخت خوراک خشک سگ به کار برده می شوند.

صادرات غذا خشک سگ ارزان

صادرات غذا خشک سگ ارزان

اگر در عرصه صادرات غذا خشک سگ ارزان فعالیت می کنید از طریق این سایت نیز که متعلق به بازرگانی دارا پت می باشد می توانید محصولات مورد نظر خود را در حجم زیاد سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات قیمت این محصول و سایر خدمات این بازرگانی به واسطه راه های ارتباطی که در زیر این پست قرار داده ایم با همکاران فروش ما در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را به شما بدهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما