تولید خوراک مرطوب کنسرو شده حیوانات

تولید خوراک حیوانات نظیر خوراک مرطوب کنسرو شده حیوانات توسط تولید کنندگان داخلی افزایش یافته است. تولید و عرضه خوراک حیوانات نظیر خوراک سگ و گربه به صورت کنسرو باید دارای ویژگی هایی باشد که در بخش بعدی پیرامون آن با شما سخن خواهیم گفت. اگر علاقه مند به این مبحث هستید لطفاً ما را همراهی کنید.

تولید خوراک مرطوب کنسرو شده حیوانات

خوراک مرطوب کنسرو شده حیوانات چه مشخصاتی دارد؟

خوراک مرطوب کنسرو شده حیوانات چه مشخصاتی دارد؟

آیا می دانید که خوراک مرطوب کنسرو شده حیوانات چه مشخصاتی دارد؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که برخی از مشخصات در خوراک های کنسرو حیوانات باید به شرح زیر باشند:

تازگی مواد غذایی به کار رفته: باید از مواد خوراکی سالم و تازه برای تهیه کنسرو های سگ و گربه و دیگر حیوانات استفاده گردد. بهتر است از مواد گوشتی کشتار روز دام ها در ساخت کنسرو ها استفاده شود.

حاوی مواد افزودنی مغذی: غذا باید زیر نظر متخصصان تغذیه حیوانات تهیه گردد و حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی که برای سالم نگه داشتن حیوان مفید است باشد. ویتامین های گروه بی، آ، ویتامین دی، ویتامین سی و یا مواد معدنی چون آهن، کلسیم، روی و فسفر بهتر است در کنسرو ها گنجانده شوند.

ظرف مناسب و بسته بندی استاندارد: باید از ظروف وکیوم شده که هوا به درون آن ها نفوذ نمی کند برای نگهداری غذای کنسرو شده استفاده نمود تا غذا برای مدت زمان طولانی قابل نگهداری باشد.

فاقد مواد نگهدارنده و مواد مضر برای سلامتی حیوان: از مواد نگهدارنده در ساخت کنسرو ها استفاده نگردد تا به سلامتی حیوانات صدمه ای وارد نسازد.

عرضه کننده خوراک مرطوب کنسرو شده حیوانات

عرضه کننده خوراک مرطوب کنسرو شده حیوانات

بازرگانی دارا پت عرضه کننده خوراک مرطوب کنسرو شده حیوانات در انواع طعم ها و وزن ها می باشد.

ارائه خوراک مرطوب حیوانات در این نمایندگی به صورت عمده و با نرخ کارخانه صورت می پذیرد.

برای آگاهی از قیمت محصولات خوراک حیوانات کنسرو شده و دیگر خدمات این مرکز به واسطه راه های ارتباطی مستقر در این سایت با ما در تماس باشید.

کارشناس های مجرب ما آماده هستند تا به همه سوال های شما درباره این کالا و دیگر محصولات این مجموعه پاسخ دهند و به راهنمایی و مشاوره شما مبادرت ورزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما