تولیدی غذای گربه اسکاتیش

تولیدی غذای گربه اسکاتیش عرضه کننده انواع غذا های تر و خشک برای این حیوان بانمک می باشد. ما در این نوشته درباره موادی که خوراک این نژاد گربه را تشکیل می دهند صحبت خواهیم کرد. همچنین در زمینه فروش غذای گربه به صورت ویژه سخن خواهیم گفت. بنابراین اگر به دنبال خرید خوراک گربه اسکاتیش در حجم زیاد هستید به شما توصیه می کنیم که خواندن این پست را از دست ندهید.

تولیدی غذای گربه اسکاتیش

مواد تشکیل دهنده غذای گربه اسکاتیش

مواد تشکیل دهنده غذای گربه اسکاتیش

در این بخش از متن قصد داریم درباره مواد تشکیل دهنده غذای گربه اسکاتیش با شما سخن بگوییم. لیکن پیش از آن لازم است که این نژاد از گربه را به شما معرفی نماییم تا بیشتر آن را بشناسید.

گربه اسکاتیش فولد یک نژاد از گربه می باشد که اولین بار در کشور اسکاتلند دیده شد. این گربه به خاطر گوش های خم شده به سمت جلو و صورت تپل و بانمکی که دارد بسیار مشهور گردیده است. چشمان درشت و گردن کوتاه این گربه از ویژگی های ظاهری بارز او به شمار می روند. رنگ موی بدن این گربه ها و نیز اندازه مو های آن ها بسیار مختلف می باشند.

حال که کمی درباره خصوصیات ظاهری گربه اسکاتیش دانستیم بهتر است به مسئله تغذیه و مواد غذایی تشکیل دهنده خوراک برای این حیوان بپردازیم.

اسکاتیش فولد ها به مانند دیگر گربه ها به غذا های گوشتی سرشار از پروتئین احتیاج دارند. گوشت مرغ، بوقلمون، اردک، گاو، گوسفند، ماهی و میگو می تواند میزان پروتئینی را که این موجود دوست داشتنی به آن نیازمند است را به بدن او برساند.

در کنار خوراک های گوشتی، گربه های بالغ به لبنیات و سبزیجاتی چون هویج و لوبیا سبز نیز احتیاج دارند. ویتامین ها و مواد معدنی نظیر ویتامین دی، ویتامین سی، کلسیم، آهن و ویتامین ای از جمله مواد مغذی مورد احتیاج این گروه از گربه ها به شمار می روند.

بنابراین برای تهیه خوراک گربه اسکاتیش بهتر است از غذا های آماده ای با برند های معتبر خریداری نمود که زیر نظر متخصص های تغذیه حیوانات آزمایش شده اند.

اگر به دنبال خرید این محصول با برند معتبر و در حجم زیاد هستید با ما در ادامه همراه شوید. در حال حاضر بازار خرید غذای گربه اسکاتیش به دلیل نگهداری این گربه ها در خانواده ها بیشتر رونق پیدا کرده است و این حیوانات خانگی توانسته اند جای خود را در میان خانواده ها باز کنند.

فروش ویژه غذای گربه اسکاتیش

فروش ویژه غذای گربه اسکاتیش

فروش ویژه غذای گربه اسکاتیش در این مرکز فروش خوراک حیوانات خانگی نیز ارائه می گردد.

اگر در زمینه قیمت این محصول و یا دیگر خدمات شرکت بازرگانی داراپت سوالی دارید، لطفاً با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما