توزیع کننده غذای خشک ماهی

غذای خشک ماهی یکی از محصولاتی است که امروزه فروش آن به سبب افزایش حوضچه های پرورش ماهی و گسترش صادرات افزایش یافته است. عرضه غذای ماهی به صورت مستقیم سبب می گردد که قیمت آن بسیار پایین تر از قیمت این محصول در بازار های رایج باشد. در این مقاله قصد داریم درباره مواد تشکیل دهنده غذای خشک ماهی و بهترین مرکز توزیع غذای ماهی با شما صحبت نماییم. برای توضیح های مفصل تر با ما همراه شوید.

توزیع کننده غذای خشک ماهی

غذای خشک ماهی شامل چه مواد غذایی است؟

غذای خشک ماهی شامل چه مواد غذایی است؟

آیا می دانید که غذای خشک ماهی شامل چه مواد غذایی است؟

شاید برای شما جالب باشد که از ترکیبات موجود در غذایی که به صورت خشک برای گونه های مختلف ماهی ها تهیه می شود آگاهی یابید.

بخشی از مواد اولیه تشکیل دهنده غذا های خشک ماهی ها عبارت هستند از:

چربی ها: وجود چربی های مفید در خوراک خشکی که برای ماهی ها آماده می شود بسیار مهم است. بنابراین از روغن های آفتابگردان و یا روغن ماهی در تهیه خوراک خشک ماهی ها استفاده می گردد.

کربوهیدرات ها: ماهی ها برای رشد بیشتر خود و دریافت انرژی به گلوکز نیازمند می باشند و این گلوکز از مواد قندی و یا نشاسته تهیه می شود. نشاسته ژلاتینه شده یکی از بهترین کربوهیدرات ها است که توسط سازندگان برتر این محصول در ساخت غذای خشک برای این گروه از آبزیان به کار گرفته می شود.

پروتئین ها: در تولید انواع خوراک خشک از کنسانتره سویا، میگو و ماهی برای تامین پروتئین در خوراک برخی ماهی ها به ویژه خوراک های پلت استفاده می نمایند.

ویتامین ها: وجود ویتامین و سایر مواد معدنی در خوراک خشک ماهی ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که بهترین تولید کنندگان خوراک ماهی این نکته را در نظر گرفته و با کمک کارشناس های تغذیه خوراک آبزیان اقدام به افزودن این ریز مغذی ها به خوراک ماهی ها می نمایند.

عرضه مستقیم غذای خشک ماهی

عرضه مستقیم غذای خشک ماهی

عرضه مستقیم غذای خشک ماهی به صورت کلی و با قیمتی استثنایی در این مرکز انجام می شود.

برای آگاه شدن از نرخ این خوراک ماهی، تضمین خرید، اصالت فیزیکی کالا، چگونگی ارسال بار و مدت زمان آن با همکاران ما از طریق راه های ارتباطی که در زیر این نوشته آمده است در تماس باشید.

کارشناس های با تجربه ما آماده پاسخگویی به تمامی پرسش های شما در این خصوص می باشند و به راهنمایی و مشاوره شما در زمینه خوراک خشک ماهی مبادرت می ورزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما