بهترین سایت فروش خوراک پرنده خانگی

پرندگان خانگی نیاز به غذای مخصوصی دارند که باید در آن تنوع وجود داشته باشد. خوشبختانه تولید خوراک پرندگان با تنوع بالایی همراه است و مواد معدنی زیادی در هر یک از آن ها وجود دارد. رژیم غذایی مناسب برای پرندگان خانگی می تواند در رشد و پرورش آن ها بسیار موثر باشد و آن ها را از بیماری ها دور کند. سایت فروش خوراک پرنده خانگی می تواند انواع خوراک فرموله شده و تضمینی را با قیمت های مناسب در اختیار مشتریان می گذارد تا آن ها بتوانند برای پرندگان خود خریداری کنند.

بهترین سایت فروش خوراک پرنده خانگی

بهترین خوراک برای پرنده خانگی چیست؟

بهترین خوراک برای پرنده خانگی چیست؟پرورش پرندگان خانگی این روزها خیلی زیاد شده است و افراد مختلفی هستند که دوست دارند انواع طوطی، مرغ مینا، مرغ عشق و … را در خانه هایشان نگهداری کنند.

هر یک از این پرندگان غذای مخصوصی دارند. بطور مثال، خوراکی مناسب مرغ مینا است که در آن عنصر آهن وجود نداشته باشد. چون، بعضی از پرندگان نباید همه ی مواد معدنی را مصرف کنند. زیرا که در رشد آن ها تاثیر منفی می گذارد.

پرندگان خانگی دارای گونه های مختلفی هستند که خوراک آن ها از دان گرفته تا سبزیجات می باشد. هر چقدر که پرندگان با غذاهایی مثل برنج و نان سیر شوند، نمی توان آن ها را جایگزین خوراک مخصوصشان کرد.

درصد رژیم غذایی هر یک از پرندگان متفاوت است. مثلا، مرغ عشق و عروس هلندی نباید بیشتر از ۲۵ درصد از دانه ها را مصرف کنند.

خوراک هایی هم هستند که فرموله شده می باشند و به آن ها پلت گفته می شود‌. غذاهای فرموله شده تنوع بالایی دارند و دارای انواع مختلفی مثل سبزیجات، حبوبات و … هستند.

این خوراک ها سرشار از مواد معدنی و غذاهای کمکی هستند که مناسب انواع پرندگان خانگی می باشند. در تولید این غذاها مواد مختلفی بکار ‌برده می شود که بستگی به شرکت تولید کننده اش دارد.

بهترین خوراک برای پرندگان خانگی آن هایی هستند که فرموله شده می باشند و بسته بندی مخصوصی دارند و دارای برند معتبری می باشند. البته انتخاب آن بستگی به نوع پرنده و درصد رژیم غذایی آن ها دارد.

پخش عمده خوراک پرنده خانگی

تولید خوراک پرندگان خانگی روز به روز در حال افزایش است، چون تمایل افراد نسبت به پرورش این گونه پرندگان زیاد می باشد.

برای همین، باید در سالم ماندن آن ها و رشد به موقعشان از رژیم غذایی خوب و غذاهای مناسب و مفید استفاده کرد.

بعضی از عناصر در پرندگان باید رعایت شوند. مثلا کالری زیاد در بعضی غذاها نمی تواند مناسب باشد. چون رشد پرندگان را زیاد و نامتعادل می سازد.

غذاهای پرندگان رنگ ها و اندازه های گوناگونی دارند که انتخاب آن ها باید مناسب با نوع پرنده باشد. 

غلات یکی از بهترین غذا برای پرندگان خانگی می باشد. طوطی و مرغ عشق پرندگانی هستند که غلاتی مثل ارزن مناسب ترین خوراک برای آن ها خواهد بود.

دانه ها هم تنوع زیادی دارند و برای پرندگان خانگی مفید هستند. دانه ها می توانند مدت زیادی باقی بمانند و مواد مغذی مناسبی دارند.

خوراک پرندگان خانگی با برندهای گوناگونی تولید می شوند و نوع بسته بندی آن ها متفاوت است. این خوراک ها در پاکت یا قوطی های مخصوص بسته بندی شده و آماده فروش قرار می گیرند.

بسته بندی خوراک ها و غذای پرندگان در حجم های متفاوتی قرار دارد تا فرد بتواند با توجه به نیاز خود آن را تهیه کند.

امروزه، خرید خوراک پرنده خانگی به صورت اینترنتی هم انجام می شود که این امر برای مشتری بصرفه تر و شرایط خرید برایش آسان تر می باشد.

لیست قیمت تمامی خوراک پرنده در بازار

لیست قیمت تمامی خوراک پرنده در بازاردر بازار ایران خوراک پرندگان با تنوع بالایی همراه می باشد که هر پرنده خانگی خوراک مخصوص خود را دارد. این خوراک ها ویژگی هایی دارند که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای مواد مغذی
  • دارای استاندارد بهداشت
  • بسته بندی مرغوب
  • تولید با مواد اولیه باکیفیت
  • قیمت های گوناگون
  • جلوگیری از بروز بیماری در بدن پرنده
  • تامین کمبود ویتامین و عناصر مغذی در پرنده

خوراک ها به همراه غذاهای خانگی دیگر مورد استفاده قرار می گیرند و یک مکمل بسیار مفید برای پرندگان هستند. پرورش پرندگان خانگی نیاز به رعایت نکاتی دارد که باید به آن توجه کرد که اولین چیز همان تغذیه آن هاست.

برای همین، باید یک خوراک کامل و استانداردی را تهیه نمود تا رشد پرنده به خطر نیفتد و یا دچار بیماری های انگلی و عفونی نشود.

قیمت دان پرنده خانگی متفاوت است و این تفاوت بخاطر نوع دان، کیفیت، حجم بسته بندی و … است. بطور مثال، در یک دان مخلوطی از ویتامین ها و مواد معدنی وجود دارد. اما در بعضی دیگر مواد ترکیبی آن متفاوت است و این باعث می شود دان ها از نظر قیمت با هم یکی نباشند.

کیفیت هم می تواند مهم ترین تاثیر را روی قیمت خوراک پرنده بگذارد. چون، کیفیت مواد بکار رفته در هر یک از دان ها می تواند فرق کند.

بنابراین، اگر می خواهید از لیست قیمت ها باخبر شوید، می توانید با مشاوران فروش در ارتباط بوده تا بتوانید بهترین و مناسب ترین خوراک را برای انواع پرندگان خانگی با قیمت های بصرفه تر از بازار بدست آورید.

معروفترین برند تولید خوراک پرنده خانگی

امروزه، شرکت های مختلفی هستند که به تولید انواع خوراک و مکمل های پرنده های خانگی می پردازند و آن ها را با برندهای گوناگون وارد بازار می کنند.

هر یک از خوراک هایی که بسته بندی می شوند، دارای برند متفاوتی هستند و با دستگاه های مخصوص و استاندارد لازم تولید می گردند.

بعضی از این خوراک ها مکمل های قوی و یک غذای کامل برای پرندگان می باشند که می تواند در مدت طولانی از آن ها استفاده کرد. مثلا در یک خوراک مقوی ویتامین، چربی، پروتئین و … به میزان لازم وجود دارد که می تواند مناسب ترین خوراک برای پرنده باشد.

یکی از خصوصیات خوبی که خوراک های معروف دارند، بدون هیچ مواد شیمیایی هستند که کاملا بدون بو می باشند و با پرندگان سازگارند.

خوراک هایی هم هستند که برای ثابت ماندن رنگ پرندگان استفاده می شوند و از رنگ رفتگی و زرد شدن بال پرندگان جلوگیری می کنند.

برندهای معروفی از خوراک پرنده وجود دارند که بسته بندی مرغوب و استانداردی دارند و از بهترین مواد، غلات، سبزیجات و … تولید شده اند.

لذا، شما می توانید برای بدست آوردن این خوراک تازه و مرغوب با این شرکت معتبر تماس گرفته و سفارش خود را به صورت اینترنتی اعلام نمایید تا با شرایط بهتری بدستتان برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما