برند برتر خوراک گربه پرشین در ایران

با مراجعه به معتبرترین مرکز فروش غذای مخصوص حیوانات خانگی، می توان برند برتر خوراک گربه پرشین در ایران را به دست آورد. این محصولات، حاوی ترکیبات درجه یک هستند و طبق استانداردها تولید شده اند. از سوی دیگر، خوراک گربه ایرانی را می توان در قیمت های مناسب و طعم های گوناگونی به دست آورد. در کنار این مسائل، شاهد صادرات خوراک گربه خانگی از کشورمان به ممالک متعددی هستیم.

برند برتر خوراک گربه پرشین در ایران

اهمیت ارزش غذایی خوراک گربه خانگی

اهمیت ارزش غذایی خوراک گربه خانگی

برای این که بهتر از اهمیت ارزش غذایی خوراک گربه خانگی مطلع شد، باید انواع آن را شناخت. این فرآورده ها به صورت، تر، خشک، نیمه مرطوب و همینطور منجمد ارائه می شوند. هر محصولی خواص خود را دارد و از جانبی، ترکیباتش متفاوت است.

مثلاً خوراک های مرطوب که به کنسروی هم مشهور هستند، چربی بیشتری دارند. آنان برای گربه های لاغر مفید و برای حیواناتی که اضافه وزن دارند، به مقدار زیاد، مناسب نیستند. اما یک غذای خوب، باید دارای این مشخصات باشد:

• در آن ویتامین های A, D, C, B و غیره وجود داشته باشد.
• ترکیب شده از مواد معدنی گوناگونی که شامل آهن، کلسیم، پتاسیم، منگنز و … هستند.
• چربی های که منبع اصلی غذایی اند، در آن وجود داشته باشد.
• به دلیل این که گربه ها هضم کربوهیدرات را به سختی انجام می دهند، فاقد این ماده باشد.
• خوش خوراک بوده و در همین حال، شامل مکمل های غذایی است.

یک خوراک مقوی، شامل همچون مواد اولیه ای است. البته فراموش نکنید که برای این حیوانات، در رده های سنی مختلف و شرایط زندگی گوناگون، باید غذاهای متفاوتی را در نظر گرفت.

صادرات بهترین خوراک گربه پرشین

صادرات بهترین خوراک گربه پرشین

در ایران، بهترین برندها در عرصه تولید غذای مخصوص حیوانات خانگی فعالیت می نمایند. فرآورده های آنان تنها در بازار داخلی به فروش نمی رسد، بلکه به خارج هم ارسال می گردد. به همین علت، شاهد صادرات بهترین خوراک گربه پرشین، به ممالک گوناگونی هستیم.

صادرکنندگان، محصولاتی را برای عرضه در بازار جهانی آماده می کنند که از نظر کیفی درجه یک بوده و از سویی، بر اساس استانداردهای کشور مقصد تولید می گردند. این کالاها، در بسته بندی های با کیفیت و در وزن های مختلفی قرار می گیرند.

به هر صورت، ارسال اقلامی از این قبیل، می تواند سودآوری زیادی داشته باشند و ارز وارد کشور کنند. همچنین به علت میزان مرغوبیت بالا و همینطور قیمت مناسب، این کالا توانسته خریداران متعددی در بازارهای جهانی پیدا کند.

اغلب، خوراک های حیوانات خانگی به ویژه گربه، به کشورهای همسایه صادر می شوند که بازار بکر و پرسودی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما