بازرگانی کنسرو ریکاوری گربه با کیفیت مناسب

بازرگانی کنسرو ریکاوری گربه با کیفیت مناسب انواع این غذا را به صورت عمده و با قیمت استثنایی عرضه می کند. شما می توانید از فروشنده کنسرو گربه مرغوب برای نژاد های مختلف این حیوان در حجم زیاد محصول را سفارش دهید. در ادامه این نوشته برای علاقه مندان در خصوص مواد اولیه ای که در کنسرو ریکاوری برای گربه استفاده می شود سخن خواهیم گفت. لطفاً با ما همراه شوید.

 بازرگانی کنسرو ریکاوری گربه با کیفیت مناسب

مواد اولیه کنسرو ریکاوری برای گربه بالغ

مواد اولیه کنسرو ریکاوری برای گربه بالغ

مواد اولیه کنسرو ریکاوری برای گربه بالغ شامل مواد پروتئینی و برخی سبزیجات است که به بازگرداندن قوای جسمانی حیوانات ضعیف و بیمار کمک فراوانی می نماید.

همانگونه که می دانید ریکاوری واژه ای از زبان انگلیسی است که به معنی بهبود و ترمیم می باشد و خوراک هایی که با این نام تهیه می شوند مخصوص گربه هایی است که نیاز به مراقبت غذایی ویژه ای دارند.

گربه های بیمار، گربه هایی که عمل جراحی را پشت سر گذاشته اند، گربه های با سوء تغذیه و کم اشتهایی، گربه های شیرده و باردار از جمله حیواناتی هستند که به غذای ریکاوری نیاز دارند.

بنابراین این خوراک باید حاوی مواد مغذی نظیر پروتئین های گوشتی مانند گوشت مرغ و بره و همچنین سبزیجات و میوه های مغذی و اشتها آوری همچون کدو، هویج و سیب تهیه شده باشد. همچنین آنتی اکسیدان ها، اسید های چرب امگا 3 و انواع ویتامین ها و مواد معدن مانند ویتامین دی و کلسیم در این خوراک ریکاوری یافت می شوند.

فروش انواع کنسرو ریکاوری برای گربه

فروش انواع کنسرو ریکاوری برای گربه

فروش انواع کنسرو ریکاوری گربه در شرکت بازرگانی دارا پت با حجم زیاد و به صورت کلی انجام می گردد.

برای خرید این محصولات و آگاهی از قیمت آن ها می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر این پست با ما در ارتباط باشید.

همکاران مجرب ما آماده پاسخگویی به پرسش های شما مشتریان گرامی در خصوص خوراک ریکاوری برای گربه های بالغ می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما