بازار پخش غذای سگ فله

موضوع اصلی که می خواهیم در این مقاله پیرامون آن سخن بگوییم بازار پخش غذای سگ فله است. ما در این نوشته علاوه بر آشنا نمودن شما با این نوع خوراک، در زمینه قیمت استثنایی غذا سگ در مجموعه دارا‌پت نیز سخن به میان می آوریم. برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه شوید.

بازار پخش غذای سگ فله

آشنایی با غذای سگ فله

آشنایی با غذای سگ فله

آشنایی با غذای سگ فله موضوعی است که در این بخش از متن درباره آن به گفتگو می پردازیم.

همانطور که بسیاری از شما نیز مطلع هستید غذا های سگ در دو دسته کلی تر و خشک جای می گیرند. غذای سگ تر از میزان رطوبت فراوان تا حدود 60 درصد برخوردار است. لیکن غذای سگ خشک مقدار رطوبت کم و حدود 5 درصد دارد.

اما تنوع از لحاظ طعم و شکل ظاهری و مواد مغذی و ویتامین ها در این غذا ها بسیار زیاد است. نژاد سگ، سن، اندازه هیکل، انرژی مصرفی و وضعیت جسمانی از جمله پارامتر هایی به شمار می روند که بر روی نوع و مقدار تغذیه سگ ها اثرگذار هستند.

غذا های سگ توسط تولید کنندگان شناخته شده هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی شده تولید و به بازار فروش این کالا ارائه می شوند.

غذا های فله مزیت هایی نسبت به نوع بسته بندی دارند که از آن موارد می توان به دیدن و لمس کردن غذا و تشخیص کیفیت آن اشاره داشت. همچنین ارزان تر بودن غذا های فله سگ نسبت به غذا های جعبه ای، از دیگر مزیت های این نوع از محصول به شمار می آید که توجه مشتریان زیادی را به سمت خود جلب می نماید.

فله بودن خوراک سگ به منزله بی کیفیت بودن آن نیست. بلکه فقط کارخانه داران به علت در نظر گرفتن سود خریداران خود که در حجم زیاد این محصول را تهیه می کنند، مرحله آخر و بسته بندی را انجام نمی دهد.

قیمت استثنایی غذای سگ فله

قیمت استثنایی غذای سگ فله

غذای سگ فله مرغوب را با قیمتی استثنایی و به صورت عمده می توانید از این مرکز نیز تهیه نمایید.

اگر به دنبال سفارش خوراک سگ در حجم زیاد و با نرخی مناسب هستید، به شما پیشنهاد می دهیم که از طریق راه های ارتباطی این سایت با ما در تماس باشید.

همکاران ما آماده هستند تا به همه پرسش های شما در زمینه نرخ عرضه این کالا و دیگر خدماتی که در شرکت بازرگانی دارا‌پت صورت می پذیرد پاسخ دهند و به راهنمایی شما بپردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما