بازار فروش غذای آماده سگ هاسکی

غذای سگ هاسکی باید ترکیبی از گوشت و سبزیجات باشد. تعیین حجم و اندازه غذای سگ هاسکی به محل زندگی، وزن و سن حیوان بستگی دارد. فروش غذای سگ آماده توسط شرکت‌های معتبر انجام می‌شود. غذای آماده سگ باید از بهداشت و سلامت کامل برخوردار باشد تا جان حیوان در معرض خطر قرار نگیرد.

بازار فروش غذای آماده سگ هاسکی

ترکیبات مهم غذای سگ هاسکی

ترکیبات مهم غذای سگ هاسکی سگ هاسکی از نژاد پرتحرک و قدرتمندی است که در زادگاه اصلی‌اش برای کشیدن سورتمه و طی مسافت‌های طولانی تربیت می‌شود. این نوع سگ در‌میان علاقه‌مندان به حیوانات خانگی دارای محبوبیت بالایی است. هاسکی برای تامین انرژی مورد نیاز خود به غذای مقوی و باکیفیت نیاز دارد.

توجه به مواد پروتئینی و معدنی که در غذای سگ وجود دارد تضمین‌کننده سلامت حیوان خواهد بود. بنابراین باید هم گوشت و هم سبزیجات در رژیم غذایی سگ هاسکی قرار داشته باشد. تنوع غذایی، میل و رغبت هاسکی را به غذا خوردن بیشتر می‌کند.

در تهیه غذای هاسکی می توان از انواع گوشت مرغ، گوشت گاو، گوسفند و یا ماهی استفاده کرد و هیچ منع مصرفی در این باره وجود ندارد. فقط باید دقت شود رژیم غذایی حیوان یکنواخت و فقط از یک منبع پروتئینی نباشد. غذای سگ هاسکی باردار با توله چند ماهه و سگ بالغ متفاوت است و برای حفظ سلامت حیوان باید به دقت از یکدیگر تفکیک شود.

البته سگ‌ هاسکی هم‌زیستی خوبی با انسان داشته و در بسیاری از مواقع قادر است غذای انسان را نیز بخورد. به دلیل آنکه معده سگ هاسکی تحمل لاکتوز را ندارد، دادن انواع لبنیات به این حیوان ممنوع است. جالب آنکه دادن استخوان به سگ هاسکی اصلا توصیه نمی‌شود. زیرا ممکن است باعث خفگی و یا پارگی روده حیوان شود.

راهنما انتخاب غذای سگ هاسکی 6ماهه

راهنما انتخاب غذای سگ هاسکی 6ماهه برای خرید غذای سگ باید درمورد مواد غذایی مورد نیاز این حیوان آگاهی کامل داشت. با توجه به سن و وضعیت جسمانی سگ هاسکی، غذای آماده این حیوان نیز متفاوت است.

در بازار پنج نوع غذای هاسکی وجود دارد که به ترتیب عبارتند از هاسکی باردار، توله یک تا ۲ ماهه، توله ۲ تا ۶ ماهه، شش ماهه تا یک ساله و غذای هاسکی بالغ.

برای سگ هاسکی ۶ ماهه می‌توان دادن غذای خشک را به حیوان آغاز کرد. معمولا در این سن، مصرف سه وعده غذا در روز برای توله کافی است. در این سن همچنان سطع پروتئن موجود در غذا سه برابر بیشتر از چربی آن است.

هاسکی‌ها حیوانات پرخوری نیستند و نباید در غذا دادن به آنها زیاده‌روی شود. اجبار در غذا خوراندن به هاسکی می‌تواند موجب مرگ حیوان شود.

کیفیت بالای غذای سگ برای هضم آسان مناسب‌تر بوده و می‌توان با دادن مکمل‌های غذایی به حیوان، کمبودهای تغذیه‌ای سگ را جبران کرد. غذای سگ با علامت استاندارد، تاریخ تولید و انقضاء سه فاکتور مهم برای خرید محصولی باکیفیت است.

اگر هاسکی به جنب و جوش زیاد و تحرک تشویق شود و غذای حیوان تازه باشد، بدون شک در غذا دادن به هاسکی دچار مشکل نخواهید شد.

مراکز خرید غذای سگ هاسکی

مراکز خرید غذای سگ هاسکی مراکز خرید غذای سگ در شهرهای مختلف فراوان هستند، اما مراجعه به مراکز معتبر می‌تواند ضامن سلامت حیوان باشد. سگ هاسکی دارای خصوصیات تغذیه‌ای ویژه‌ای است که عدم توجه به آن می‌تواند حیوان را دچار سوء‌هاضمه کند.

درصورتیکه صاحب سگ خود اقدام به تهیه غذای هاسکی کند باید حتما از یک دامپزشک مجرب مشاوره‌های لازم برای رژیم غذایی حیوان را دریافت کند. در غیر اینصورت استفاده از غذای آماده سگ هاسکی بهترین گزینه خواهد بود.

شرایط نگهداری از غذای بسته‌بندی شده و آماده هاسکی بسیار آسان است و بدون نیاز به صرف وقت بسیار می‌توان در هر زمان از آن استفاده کرد.

غذای آماده سگ هاسکی در طعم‌های مختلفی تولید می‌شود و در مراکز خرید معتبر، می‌توان تمامی انواع غذا را یافت. مراکز معتبر فروش غذای حیوانات دارای سایت اینترنتی هستند و بصورت غیرحضوری هم محصول را به دست مشتریان می‌رسانند.

خریداران می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی مراکز فروش غذای حیوانات اهلی، محصول مورد نظر خود را انتخاب و از قیمت آن نیز آگاهی پیدا کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما