بازار فروش خوراک بلبل ایرانی

شما می توانید انواع خوراک بلبل ایرانی نظیر خوراک بلبل کوهی را از بازار فروش این محصولات با نرخی بسیار اقتصادی خریداری نمایید. ما در این مقاله می خواهیم درباره آموزش کامل تغذیه بلبل و چگونگی خرید آسان غذای این پرنده با شما گفتگو نماییم. بنابراین اگر به این موضوع ها علاقه دارید، با ما تا انتهای این پست همراه شوید.

بازار فروش خوراک بلبل ایرانی

آموزش کامل تغذیه بلبل

آموزش کامل تغذیه بلبل

ما در این بخش از مقاله می خواهیم در خصوص تغذیه بلبل به شما آموزش کامل بدهیم.

بلبل ها پرندگانی خوش آوا هستند که با نام های عندلیب و هزار دستان نیز شناخته شده می باشند. این پرنده زیبا در طبیعت از حشره های کوچک، لارو ها، میوه ها و شیره برخی از گل ها و گیاهان تغذیه می نماید.

اما اگر از جمله کسانی هستید که از این موجود دوست داشتنی نگهداری می نمایید، باید در مورد رژیم غذایی او اطلاعات زیادی داشته باشید.

غذای بلبل ها با توجه به سن و سالی که دارند متغیر می باشد. به عنوان مثال جوجه این پرنده قادر به خوردن دانه های درشت نیست. شما برای دادن غذا به او می توانید با استفاده از آرد نخودچی و تخم مرغ پخته شده برای او به صورت خمیر و یا سرلاک مانند درست کنید و با استفاده از سرنگ، حدود پنج بار در روز به او غذا بدهید. بعد از یک هفته هم می توان به صورت دایره های کوچک از این خمیر آماده کرد و در دهان او گذاشت.

البته می توان در تهیه خمیر های مشابه از گوشت مرغ، گوشت ماهی و گوشت گوسفند کم چرب هم در رژیم او در هفته های بعدی به کار بست.

برای گونه های بالغ هم علاوه بر غذا هایی که ذکر گردید می توان انواع آجیل مانند فندق، بادام و پسته و میوه های تمشک و توت را در رژیم غذایی روزانه آن ها جای داد. البته هم جوجه ها و هم پرندگان بالغ نیاز به حشراتی مانند کرم، مگس و مورچه دارند تا پروتئین مورد لزوم بدن آن ها تامین شود.

خرید آسان خوراک بلبل ایرانی

خرید آسان خوراک بلبل ایرانی

خوراک بلبل ایرانی را به آسانی می توان از این سایت با قیمتی اقتصادی خریداری نمود.

اگر در عرصه بین المللی خوراک پرندگان فعالیت می کنید، توصیه ما به شما این است که این کالا را به صورت عمده سفارش دهید. علت این اصرار ما به این سبب است که خرید در حجم زیاد، سود فراوانی را برای شما به همراه خواهد آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما