بازار فروش خاک گربه دانه درشت

امروز تمایل افراد برای نگهدار گربه های خانگی یا همان ملوس بسیار زیاد شده است. از آنجای که گربه ها برای نگهداری در منزل به شرایط های خاصی نیاز دارند که یکی از این شرایط ها نظافت آن ها می باشد. گربه ها برای دفع ادار خود به خاک گربه دانه درشت احتیاج دارند که بازار فروش این محصول در ایران بسیار فعال می باشد و خریداران برای تهیه این محصول می توانند آن را به صورت اینترنتی و خرید از سایت مورد نظر ما انجام دهند.

بازار فروش خاک گربه دانه درشت

معرفی کلی خاک گربه دانه درشت

معرفی کلی خاک گربه دانه درشت از جای که ما انسان ها به خاطر داریم، گربه ها موجوداتی بسیار تمیز و با نظافت بوده اند و کمتر کسی تا الان مدفوع و یا ادرار گربه ها را با چشم دیده است. در گذشته نه چندان دور گربه برای پنهان کردن مدفوع و ادرار خود از خاک داخل باغچه ها استفاده می کردند چون خانه ها طوری بود که دارای باغچه های بسیار بزرگ بود ولی امروزه به دلیل آپارتمانی شدن خانه ها از خاک باغچه خبری نیست و افراد برای نگهداری از این گربه ها به خاک گربه باکیفیت احتیاج دارند تا بتوانند نظافت منزل خود را تضمین کنند. چند نوع خاک گربه موجود است که به معرفی تعدادی از آن می پرازیم:

● یکی از این خاک ها خاکی است، که ارزان قیمت است و نفوذپذیری زیادی ندارد و ممکن است زود لکه دار شود در این صورت باید هر روز تمیز شود و در بعضی ار موارد روزی دو بار باید تمیز شود در غیر این صورت بو گرفته و شرایط تا مطلوبی را برای صاحب گربه و خود گربه فراهم می آورد.

● نوع دیگر این خاک وجود دارد که گرانتر از مورد قبل است و از کیفیت بهتری برخوردار است. می تواند آشغال را در خود جمع کند و تمیز کردن آن به سهولت انجام می شود ولی این امر باعث نشده طولانی مدت بتوان از آن استفاده کرد باید هر روز تمیز شود وگرنه بو بدی ایجاد می کند.

●این مورد از خاک گرانتر از دو مورد قبلی است در خاک آن، مواد اولیه مرغوبی به کار رفته و خاصیت جذب بالای در ادرار دارد. و فشرده کردن بالای مدفوع و همچنبن لکه شدن کمتر خاک را دارد. این خاک وقتی که زرد می شود نشان می دهد که زمان تعویض خاک رسیده است ونشانه خوبی برای این کار است. و مهمترین ویژگی خاک آن است که بوی بد ادرار را از بین می برد.

● از دیگر خاک گربه یک نوعی است که از منابع گیاهی طبیعی درست شده است که می تواند گران قیمت باشد و مزیت های زیادی دارد که می تواند لکه ادار را به خود نگیرد این نوع خاک به دلیل اینکه از منابع طبیعی درست شده است بسیار سبک بوده و حمل و نقل آن اسان تر است.

 

بیشتر بخوانید: خاک گربه

راهنمای افزایش طول عمر خاک گربه دانه درشت

راهنمای افزایش طول عمر خاک گربه دانه درشت همان طور ک که می دانیم گربه ها برای اینکه بتوانند با انسان ها در یک جا زندگی کنند شرایط های خاصی را می طلبند. به طوری که این گربه ها به نظافت خود بسیار اهمیت می دهند. باید شرایطی فراهم شود که بتوانند حالت غریزی خودشان که همان پنهان کردن ادار و مدفوع است. را انجام دهند که این کار می تواند به سود صاحب گربه هم باشد .پس برای این کار می توانیم با تهیه خاک گربه این شرایط را فراهم کنیم .

از آنجای که خاک گربه مقداری هزینه بالای دارد. پس ما باید کاری کنیم که باعث افزایش طول عمر خاک گربه شویم. در حال حاضر یکی از بهترین روش ها آن است که هنگامی که گربه توده ای را دفع کرد آن نقطه از توده را برداشته و از این رو می توانیم کمک بسیار زیادی در طول عمر خاک گربه داشته باشیم.و همچنین برای طول عمر خاک گربه می توانیم از دو نوع ظرف برای این کار استفاده کنیم که گربه با یکی از آن ها ادار را تخلیه کند و با دیگری مدفوع که این مسئله بسیار می تواند به نظافت و عمر خاک کمک کند.

مراکز صادرات خاک گربه دانه درشت

مراکز صادرات خاک گربه دانه درشت امروزه علاقه مردم به داشتن یک حیوان خانگی بسیار زیاد شده است . طوری که در هر خانه یکی از این حیوانات نگهداری می شود که یکی از آن حیوان می تواند یک ملوس باشد.تولید کنندگان خاک گربه با درک این مطلب که هر گربه خانگی به خاک گربه مرغوب نیاز دارد این بازار را برای مصرف کنندگان داخلی، و همچنین خارجی فراهم کردن. که در چند سال اخیر صادرات خاک گربه به کشورهای دیگر بسیار چشم گیر بوده است .فروش خاک گربه می تواند به صورت اینترنتی و خرید از سایت مورد نظر ما صورت بگیرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما